Skip to main content

Dag allemaal,

sinds woensdag 20 juli heb ik geen internet , rood lampje alarm . 
toen klantservice gebeld was een monteur afspraak gepland voor vrijdag 22 , die is nooit gekomen , klantenservice teruggebeld , ze konden geen gepland afspraak in systeem zien … raar 

Ik moest sinds gisteren teruggebeld worden , tot nu toe , niks . Dus dat betekent hele weekend weer , geen internet ! Geen TV ! 
5 dagen langs en misschien meer voor iets wat ik per maand betaal, maar kan niet gebruik van maken , als je ook klantservice bel, minimum 20 m’n voordat je iemand aan te lijn krijgt …super irritant dit ! Als tot maandag steeds hetzelfde , ga ik naar andere provider ! 

@Probleem Glasvezel  Ai, meestal geen goed teken een rood alarm lampje 😏

Heeft u het glasvezelkastje al minimaal 2 minuten van de stroom gehaald en weer aangesloten ?


Hoi @Probleem Glasvezel, hoe is het nu? Zijn de problemen opgelost of speelt het nog steeds? Mocht het nog niet werken en mocht er nog geen oplossing in beeld zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 


Hi @HansaanZet  

bedankt, daar meerdere gedaan , werkt steeds niet . Denk gewoon probleem met glasvezel. 
 


@Probleem Glasvezel Dan is het inderdaad een acute storing. Bellen met 0800-0402 en dit melden, zodat een (spoed) monteur wordt ingepland. . Is dat afgelopen vrijdag niet al gedaan door de klantenservice dan?

Of u wacht hier op een moderator zoals @Sanne_M hierboven vermeld.


Hoi @Probleem Glasvezel, hoe is het nu? Zijn de problemen opgelost of speelt het nog steeds? Mocht het nog niet werken en mocht er nog geen oplossing in beeld zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 

Hi ,

nee sinds woensdag nog niets geregeld . Ik Dus nu 6 dagen , geen WiFi , geen Tv !
Ik  word ook niet teruggebeld zoals meerdere keren gehoord van klantservice … ongelofelijk! 


@Probleem Glasvezel Dat niet terugbellen van de klantenservice is helaas een veelgehoorde klacht. Ik zou daar dan ook niet op rekenen. Ik weet niet of @Sanne_M nu aanwezig is, maar anders kan een andere moderator  ( @Marcia_ ) dit wellicht oppikken ?


Sanne is er even niet, maar ik inderdaad wel! Kan je eens controleren of het juiste adres in jouw forumprofiel staat, @Probleem Glasvezel? Ik kijk graag mee maar het adres wat er nu in staat, lijkt niet te kloppen. Ik begrijp dat de monteur de 22e zou komen, maar niet gekomen is en er geen afspraak te vinden was? Er is daarna geen nieuwe afspraak weer gemaakt? Als ik die nu in zou kunnen plannen, maakt het jou dan nog uit op welke dag/dagdeel de monteur komt? En voor het inplannen moet ik de stappen nog eens door, waaronder een reset van de Experia Box. Kan dit ook op elk willekeurig moment, i.v.m. thuiswerken o.i.d.? 


Hi @Marcia_  

Adres in mijn forumprofiel klopt wel , is mijn nieuwe adres, ben pas  verhuisd , misschien in jullie systeem staat nog niet verwekt , weet niet . 
En ja na sinds woensdag 20 tot vandaag mandaag 25 er is nog niets gedaan . 
Ik heb deze week nog vakantie , maak me niet uit voor wanneer monteur langskomt of reset van Xperia Box , ik pas me wel aan .. 
 


Maar heb jij je verhuizing wel doorgegeven aan KPN dan? Op het nieuwe adres zie ik geen diensten. Als er nu een monteur wordt aangevraagd, zal die naar het oude adres gaan. Zou je, onder ‘persoonlijke opmerkingen’ ook het oude adres eens willen plaatsen in je profiel? Mocht je de verhuizing nog niet hebben doorgegeven, bel dan even met 0800-0402. Mijn collega's van de verhuisdesk helpen je er dan graag verder mee. En dat zal dan ook de reden zijn dat het niet werkt op jouw adres. 


Verhuizing is al doorgegeven, monteur is al geweest 3 weken geleden in nieuwe adres om glasvezel te installeren , toen had ik gewoon internet en tv , alles wekte prima … en sinds woensdag dit … dus ja moet mijn nieuwe adres verwerkt zijn … heb net uw collega aan telefoon, ze zei kan geen ticket of bon uit systeem krijgen om monteur te kunnen plannen voor nieuwe adres , het pakt niet zei ze  … ik word aanstaande vrijdag teruggebeld … dus nog een week zonder TV en Internet…. Genial dit ! 


Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, ik keek niet goed. Ik zie dat de collega inderdaad een notitie gemaakt heeft, maar het is me niet helemaal duidelijk wat de actie is die uitstaat. Daarom doe ik navraag bij haar en kom erop terug. Excuses voor de verwarring!


Mijn collega geeft aan dat ze een escalatie ingediend heeft, zodat er alsnog een monteur jouw kant op gaat komen. Vandaar inderdaad de reactie dat er uiterlijk vrijdag contact met je opgenomen wordt. Wacht dit toch even af: momenteel kan ik helaas niets anders voor je doen. Mocht je vrijdag onverhoopt toch niets gehoord hebben, trek dan wel weer even aan de bel. 


Er zit inmiddels schot in de zaak, als ik dat zo zie! Mocht je, nu of later, toch nog vragen hebben, laat het gerust weten. 


Hi @Marcia_ 
12 dagen later , nog steeds hetzelfde ! 
gisteren weer klantservice gebeld , ze zeggen vandaag tussen 5 en 7 komt een morgen langs , ben benieuwd… 

Door opzegtermijn naar andere provider die nog 1 maand duurt , anders was ik al weg bij KPN .

iedere dag ik bel , hoor ik een nieuwe verhaal , gewoon een monteur sturen is onmogelijk voor KPN ! 

Nu vakantie, tiener  kinderen zijn thuis , geen tv, geen WiFi , zoo vervelend … 

dus … ik wach nog vandaag kijken als monteur langskomt 

 

Bedankt . 

 


Ik zie dat er nog steeds geen monteur geweest is. Heel erg rot, helemaal in de vakantie! Ik heb op een andere manier een escalatie verzocht en hoop dat er snel contact met je opgenomen wordt. Excuses voor deze situatie!


Hoi @Probleem Glasvezel, is er inmiddels een monteur bij je geweest en heb je weer internet?