Skip to main content

Hallo ik zit nu al 5 dagen zonder internet.

Wat ik heb begrepen dat ik een betalings achterstand zou hebben..maar dit is onjuist de klantenservice van kpn hebben dit nageken en er is geen betalingsachterstand.

Maar het is blijkbaar zo moeilijk om het probleemĀ  op te lossen dat ik nu nog zonder internetĀ  zit.

Ā 

Ik blijf maar bellen maar nog steeds geen resultaat.

Ā 

Help...wat kan ik nog doen...misschien een melding bij Kassa maken

Wat vreemd dat niemand meer reageert op dit onderwerp er werd door kpn medewerkers hier op dit onderwerp gezegt we houden het in de gaten.ā€¦

Ā 

Dit is dag 8 met geen internet heb een noodpakketĀ  gekregen vandaag heb ik digitale geĆÆnstalleerd maar heb alleen Nederland 123 maar geen commerciĆ«le zenders...


Ik heb een noodpakket vandaag gekregen met digitene helaas heb ik alleen Nederland 123 dus geen commerciĆ«le zenders...wat kan ik doenā€¦

Ā 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Het is geen chat. Er zijn meerdere mensen, die hulp willen.

Ā 

Het wordt hersteld. Heb je ook nog een noodpakket. Wachten tot het hersteld is dan maar.Ā 
Ā 

Nieuwe apparatuur is niet raar als je een nieuwe bestelling gedaan hebt šŸ¤·šŸ¼ā€ā™€ļø


Ik heb geen nieuweĀ  bestelling gedaan...en die mevrouw van herstel heeft mij gezegd dat de apparatuur gewoon kan blijven en gebruikt worden....dus er was geen nieuweĀ  apparatuurĀ  nodig.

En waar blijft de update en evt een belletje dat zou toch wel op zijn plaats zijn

Morgen gaatĀ al dag 9 in... zonder internet en tv.ā€¦

Ā 

Het is niet zo gek dat ik onderhandĀ  heel boos ben...


Het noodpakket is misschien een uitkomst.....maar digitene werkt alleenĀ  met Nederland 123 dus geen commerciĆ«le zenders..

Het lijkt wel of het nooit goed kan gaan...moetĀ zekerĀ  weer gaan bellen met de klantenserviceĀ 

Ā 


@Arnhem67Ā Erg vervelend dat de tijd dat je zonder internet zit steeds langer wordt.Ā 

En dat als je dan een noodoplossing aangeboden krijgt deze niet volledig werkt. Ik heb een verzoek voor een nieuw activatiesignaal naar de Digitenne ontvanger gedaan.Ā 

Ook zie ik dat er intern communicatie is geweest, maar dat hier helaas nog geen antwoord op is. Zoals het nu lijkt wordt er maandag nieuwe informatie verwacht.Ā 


Nog geen andere zenders alleenĀ  maar ned 123

En de noodbundel voor de AlcatelĀ hotspot is ook op..

Ā 

Ik wacht weer af kan nu en zondag niet bellen .ā€¦

Ā 

Zit nu al 11 dagen zonder internet en tv.ā€¦

Ā 

Weer wachten dat het eindelijk opgelostĀ  wordt.....


Het begint op 3 november .....geen internetĀ  het zou allemaal geregeld worden nu zondag 13 november nog steeds geen internet.

Ā 

Dan krijg je een noodpakketĀ  met digitene en een Alcatel-Lucent hotspot met een simkaart met 50 gig die is nu al op natuurlijk met een gezin van 3

Maar wat helemaal het toppunt is digitene heeft a.leen maar Nederland 123 geen commerciĆ«le zenders..gebeld hierover zou na een dag weer geregeld zijn....nu op 13 november nog steeds geen commerciĆ«leĀ  zenders..

Ā 

Gaat lekker bij KPN eerst geen internet net nu ook geen digiteneĀ  met com5 zenders..

Dit vind ik wel een grote teleurstelling van KPN

Wat moet ik nog doen om iets goeds te krijgen van KPN.


Het lijkt wel een feestdag vandaag ik heb eindelijk na 11 dagen weer internet en tv.

Nu nog een formulierĀ  invullenĀ  voor compensatieĀ  en het noodpakketĀ  terugsturen.Ā 

En kijken als het abonnement afloopt wat te doen

Dank aan iedereen die heeft geholpen.

Ā 

Ā 

Ā