Vorige week donderdag om 8.30 uur is bij graafwerkzaamheden door Hanab hier in de weg de telefoonkabel beschadigd. Dus geen internet en tv meer. KPN gebeld, er moest eerst een monteur komen. Die kon pas zaterdagochtend tussen 10 en12 komen. Noodpakket opsturen kon ook niet, eerst een monteur. Ik zeg: die gaat mij dan vertellen dat de grondploeg dit moet gaan repareren en we weer een week verder zijn. Ervaring hier vanwege aanleg HSL in het verleden en momenteel aanleg A16. Uiteindelijk kwam de monteur zaterdagmiddag om 14.30 uur. En jawel, de grondploeg moet dit herstellen. Maar hij ging het bekende noodpakket regelen en dat kon ik maandag 21 november bij Rataplan in Berkel en Rodenrijs ophalen na bevestiging. Maar geen bevestiging ontvangen en om 17.00 uur was daar nog geen pakket. Om 20.48 uur gebeld, de verbinding werd ma 1.38 minuut verbroken. Gebeurde vorige week 2x maar dan na 11 minuten. Dus om 20.50 uur weer gebeld en kreeg een meneer aan de lijn na enkele minuten en die vroeg een ogenblik geduld maar ik heb hem niet meer gehoord en maar na 33 minuten opgehangen. Wel de F1 en de voetbal niet kunnen kijken!