Skip to main content

Ik heb mijn abonnement overgesloten van ziggo naar KPN op basis  van de mededeling  dat aansluiting mogelijk was en later het naar glasvezel omgezet gaat worden.  Het abonnement gaat 17 februari in.
 

Modem en WiFi punten zijn netjes vrijdag afgeleverd, alleen toen ik de modem uitpakte zag ik dat er geen coax aansluiting op de modem zit. Mijn woning is in 2017 opgeleverd en in de meterkast gekeken maar er is geen ISRA aansluiting aanwezig zoals op de foto’s te zien (ook niet in de woonkamer).

Voor mijn werk heb ik wel internet nodig dus zou graag wel snel een oplossing hebben voor dit probleem.

 

met vriendelijke groet,

Frank

Nieuw huis en ik zie een draadloze verbindingset. Hoe is dat mogelijk... 

Maar goed, los daarvan: morgen snel Ziggo bellen dat ze het abonnement niet stopzetten. Want dit gaat nog wel ff duren.


Hallo @FrankL78 Als je bij KPN een abo kon nemen is er ook een IS/RA-punt.

Maak wel gebruik van de gratis installatiemonteur die e.e.a. voor je aan kan sluiten en werkend kan opleveren.

KPN-modems kennen geen coax-aansluiting, alléén een DSL- of glas-aansluiting.

@Nick83 , waar zie jij die draadloze verbindings-set?, Op welke foto?

 


Doe eens een foto met een compleet overzicht van de meterkast, nu zien we allen de rechterzijde. Is er in de woonkamer nog ergens een aansluiting?


Bedankt voor de snelle reacties.

Met KPN gebeld en het ISRA punt ligt niet in het huis, maar ergens voor het pad.  het aanleggen van de glasvezel is uitbesteed dus ze kunnen niet zien wanneer het daadwerkelijk aangelegd gaat worden. KPN komt pas in actie als het niet op de afgesproken datum wordt gerealiseerd en de vrouw aan de lijn kon geen notitie maken dat de back office bijv een reminder naar de aannemer kan sturen om contact op te nemen.

 

Denk dat goed is voor de klant ervaring toch soort interface wordt ingebouwd tussen kpn en de aannemers dat ze de datum van het aanleggen daarin vastleggen, zodat KPN weet of ze actie moet ondernemen naar de toekomstige klanten of niet..

 

 @Nick83 goede tip dus om ziggo te bellen want aangezien ik nog niet gebeld door een aannemer verwacht ik eerlijk gezegd niet dat ze deze woensdag ochtend voor de deur staan om het aan te leggen..