Skip to main content

Hier nog een paar vragen.

ik heb een experia v12 box

glasvezel kastje daar branden twee groene lampjes dat aan geeft ok, nu al drie nieuwe utp cat6 kabeltjes geprobeerd en modem zacht en hard gereset maar nog steeds geen internet.

kabel is 1 meter lang.

ook branden bij de wlan rood aansluiting de lampjes niet, zou dan de modem stuk zijn.

Mvg

John

Hoi @Johnp69 . Welke lampjes branden er wel op je box12?

En die lampjes op je glasvezelkastje. Hoe heten die lampjes of wat voor symbolen staan er bij?  En heb je ook via mail of SMS bericht gehad dat je aansluiting gereed is?

Als niks werkt raad ik je aan om z.s.m. met 0800 0402 te bellen. Zij zijn er speciaal voor om jou hierbij verder te helpen.


Hier nog een paar vragen.

ik heb een experia v12 box

glasvezel kastje daar branden twee groene lampjes dat aan geeft ok, nu al drie nieuwe utp cat6 kabeltjes geprobeerd en modem zacht en hard gereset maar nog steeds geen internet.

kabel is 1 meter lang.

ook branden bij de wlan rood aansluiting de lampjes niet, zou dan de modem stuk zijn.

Mvg

John

Heb je XGSPON (zwart rechthoekig glasvezel kastje) met linksonder een serienummer met barcode aan de voorkant? Er is een verkeerde batch geweest waardoor de WAN poort defect gaat blij storingen in het energienet. (O.a. stroomstoring) de enige oplossing is dan het vervangen van de XGSPON ONT door een KPN monteur.


Het is idd het glasvezel box die stuk is vrijdag avond komen ze van kpn de storing verhelpen.

Bedankt voor jullie reacties.


Hier nog een paar vragen.

ik heb een experia v12 box

glasvezel kastje daar branden twee groene lampjes dat aan geeft ok, nu al drie nieuwe utp cat6 kabeltjes geprobeerd en modem zacht en hard gereset maar nog steeds geen internet.

kabel is 1 meter lang.

ook branden bij de wlan rood aansluiting de lampjes niet, zou dan de modem stuk zijn.

Mvg

John

Heb je XGSPON (zwart rechthoekig glasvezel kastje) met linksonder een serienummer met barcode aan de voorkant? Er is een verkeerde batch geweest waardoor de WAN poort defect gaat blij storingen in het energienet. (O.a. stroomstoring) de enige oplossing is dan het vervangen van de XGSPON ONT door een KPN monteur.

Hoe groot was die batch, @Ik_Hussel ? Heb je (privé) misschien ook een verwijzing naar een artikel op onze interne TeamKPN site? 

 


@Ik_Hussel : Of was dat die storing die ze toen met een firmware update hebben gerepareerd? 


Het is wat Erwin al zei glasvezelbox stuk.


Er zijn ook nieuwe XGSPON. alle artikel nummers volgend op 894423 hebben kans op defecte WAN poort issues. Monteurs hebben opdracht deze nu van hun auto's terug te sturen en 894464 die ze hiervoor in plaats krijgen aan te sluiten. Probleem is al maanden bekend, SEC weet hier grotendeels van. @Erwin_ 


Dank @Pauwerful .   Deze was ons hier ontgaan. (of ik heb niet goed opgelet ) Ik kreeg al wat info van @Ik_Hussel .