Skip to main content

Week 25 KPN 

Klantnummer:***

  1. 16-06-2020 > 10:31 > 37 seconden > Rogier *** > Kpn monteur samen met zijn nieuwe collega/stagaire > Ging bij binnenkomst wel  zeggen dat gaat wel lukken, maar verder leek het hem niets te interesseren.
  2. 16:06:Joyce van KPN Netwerk NL belt mij met de vraag of zij haar monteur kan sturen morgen tussen 08:00-12:00.
  3. 17-06:ALI heeft nooit gebeld en is zo maar gekomen zonder te bellen. En heel erg snel, beetje ongeïnteresseerd. Stuk 4x5x heen weer en uiteindelijk ook zijn collega die wat dikker en ouder is. Uiteindelijk is mijn halve middag van 10:00 tot 15:00 bezet geweest zonder enige duidelijkheid vanuit ALI en zijn Collega. De collega van jonge Ali heeft Woensdag middag al bevestigd dat het netwerk opnieuw is hersteld
  4. Waarom stuurt Joyce van KPN/Reggefiber opnieuw ALI om alsnog dit te controleren wat zijn collega al de dag daarvoor in de middag heeft aangegeven?
  5. Donderdag de hele dag gewacht op de monteur zoals Rogier *** , Maar Tevergeefs.
  6. Ik heb Donderdag 2x gebeld naar de SD KPN met geen resultaat
  7. Ik heb Vrijdag 2x gebeld naar de SD KPN met geen resultaat
  8. Ik wacht 4 dagen en ik heb nog steeds geen Glasvezel werkend opgeleverd.
  9. Geen nieuwe MT en afgeronde installatie opgeleverd.

 

Ergernissen

  • Geen koppeling tussen klant-monteur en servicedesk(zeer slecht en kwalijk)
  • Wachtwindow wordt niet aangekomen en is kwalijk met dagplanning!!!!
  • 16-06-2020 zou alles werkbaar opgeleverd worden
  • Telfort zou op 16-06-2020 mijn voormalige abonnement stopzetten
  • Complete miscommnunicatie tusen Reggefiber en KPN. Zeer klantonvriendelijkheid
  • 4 freaking dagen thuis gebleven voor niks!
  • Monteur kan niet worden ingepland via Online en status ook niet bijgehouden
  • Ongeïnteresseerde houding
  • Voorwaarde op 13-05-2020 niet aangehouden KPN.  Verkoopadviseur van 13-05-2020.

 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Hi @Jehu, Welkom hier. Bedankt voor je verhaal. Zo te lezen gaat het aansluiten van glasvezel niet zonder slag of stoot, ondanks jouw (tevergeefse) pogingen om zelf informatie in te winnen (door met ons te bellen). Mijn excuses hiervoor.  
Fijn dat je het klantnummer meteen hebt doorgegeven aan ons. Ik kon hierdoor meteen met je meekijken. Zo te lezen heb je gekozen voor onze overstapservice. Mag ik aannemen dat je gelukkig nog gebruik kunt maken van de diensten van je ’vorige’ provider? 

Om er voor te zorgen dat je niet steeds zelf achter de aansluiting aan hoeft te gaan, heb ik een ticket voor je ingeschoten naar de BO met het verzoek contact met je op te nemen. Ook heb ik gevraagd of zij kunnen toelichten waarom het aansluiten zolang moet duren. 
Begin volgende week nemen mijn collega's contact met je op. Als je in tussen vragen hebt, dan hoor ik het graag! 

 


Beste Lisa,

Bedankt voor je reply en gedane moeite.

Wat is ticketnumner/referentienummer van BO?

Mvg,

@Jehu 


@Jehu Het referentie nummer is gelijk aan het voorgaande ticket/referentienummer omdat het een lopende zaak is. :wink:
Ik heb het lopende ticket(nummer) een schop gegeven zodat mijn collega's zien dat er actie ondernomen moet worden.  

 


Wie gaat het escaleren????????!!!

4 werkdagen , werkzaamheden KPN Netwerk nl Regefiber(1,5 dag 17-18-06)

13-05-13-6-16-06 Post : 2 verloren dagen plus 3 werkdagen om een monteur in the plannen.

Die vervolgens 3 werkdagen heeft om een afspraak in the plannen, waar vervolgens 3 werkdagen overeen mogen gaan?

Dag 9!!!!


@Jehu Dit heeft langer geduurd dat ook ik had verwacht. De monteur komt het op 29 juni aansluiten zie ik? Als het goed is maak je nog gebruik van de diensten van de vorige provider? Je begint pas met betalen zodra de monteur alles heeft aangesloten. :relieved:


@Jehu Is de monteur inmiddels geweest en kun je nu gebruik maken van onze diensten? Ik ben benieuwd:blush: Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen. 


@Lisa 

Ontevreden: dat het nog 3 weken heeft geduurd nadat eerste monteur is gekomen , het '’helemaal'’ afgerond en opgelost is.

'’Helemaal'’

Eerst beginnen met iets positief.

Tevreden: snelheid is super en zoals beloofd( bekabeld met nieuwe lenovo laptop, speciaal voor aangeschaft!! €500)

Zeer kwalijk: Niet bij aanvang aangegeven(bestelling) dat snelheid van 200/200mbps niet alleen afhankelijk is van glasvezel herstel of mogelijkheid maar ook de device die de juiste netwerkkaart nodig heeft(oude laptop haal je max **MAAR** 90mbps upload en download) en een splinternieuwe mobiele phone met GEEN 5GHZ ondersteuning zoals Moto G8 Power behaalt via WIFI geen 200 download of upload maar 50/50.

Terwijl een android samsung galaxy tab van 2016 met 5GhZ mogelijkheden weer wel(153 van de 200) > 75% is beter dan maar 25% van de snelheid.

Waarom wordt dit niet gedeeld met de klant bij aanvraag in de bestelling?

De garantie die beloofd wordt is potentiële garantie. Want de monteur heeft met zijn 5GHZ android tabblet of smartphone een speedtest gedaan die de glasvezel snelheid heeft bevestigd.

HET GAAT TOCH om de Totale Plaatje?

Alleen maar om GEEN minder klanten te hebben WORDT BEWUST INFO teruggehouden/Verzwegen.

EERLIJKE DIAGNOSE is uiteindelijke beter dan BEDROGEN klanten toch?

1 lichtpuntje(tevredenheid): 200/200 MBPS bekabeld is toch wel heerlijk snel en handig.

Dus ik geeft gemiddeld cijfer een 5,5.


@Jehu Bedankt voor je uitgebreide toelichting. Met een studenten 10 (hele magere voldoende) kan ik nu niet zeggen dat ik een gat in de lucht spring. 
Wij kunnen als provider helaas niet alle apparaten die een klant in huis heeft natrekken om een totaal plaatje te schetsen van de toekomstige internet beleving. Het enige waar wij voor garant kunnen en willen staan is voor het functioneren van onze eigen apparatuur. Ik baal er natuurlijk van dat ook die service van ons zo lang op zich heeft moeten laten wachten. Goed om te lezen dat je alle plussen en minnen tegen elkaar op kunt wegen en enthousiast eindigt met je tevredenheid over de bekabelde internet snelheid. 
Heel veel plezier met je nieuwe laptop met snel internet. Mocht er na dit alles toch nog iets zijn blijven liggen, (een vraag, opmerking o.i.d.) weet dat je hier weer van harte welkom bent om het te melden. :innocent:


Reageer