Skip to main content

Oo dit moment werk al twee weken thuis en hebben wij geen of een hele trage internetverbinding. Dit is heel erg vervelend. Bij deze hoop ik dat jullie daar een oplossing voor hebben. En boven had ik al nauwelijks WiFi verbinding, maar nu is het beneden ook zo. 

Met vriendelijke groet,

Jenny Haft

Dat is balen! Welke experiabox heb je en werkt het bekabeld wel goed? Welke snelheid haal je bekabeld en via Wi-Fi? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode. 


@Traag of geen WiFi Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Als je al twee weken last heb van weinig-geen internet, vind ik dat je best geduldig bent geweest.:wink:
Ik ben ook benieuwd naar de apparatuur die je hebt aangesloten. Welke Experiabox en eventueel versterkers heb je? 

Hoe is alles op elkaar aangesloten? Toevallig zoals het tabelletje hieronder? 

Aansluitpunt ;Kabel zonder splitter] Experiabox wifi  
      8kabel] Tv(s)
      #kabel] Versterker(s)?

 

Kun je alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik eventueel even met je meerkijken. :D 


@Traag of geen WiFi We hebben helaas niets meer van je gehoord dus ik neem aan dat je het inmiddels via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag! 


Reageer