Skip to main content

Ik zie dat er vele klanten ook het probleem hebben dat het oranje service lampje

blijft branden,ook ik heb dat probleem met de experiabox,waardoor geen of wegvallende wifi,ook niet meer in de jong schuur hoop al maanden op een oplossing KPNwaardig

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @geen1onvager, welkom op het forum!
Ervaar je deze problemen nog steeds? Als je onze online wifimanager doorloopt, waar komt deze dan op uit?
Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!


Hallo de wifi van kpn is nog steeds bagger ,en ja ik heb alles gedaan

wat mogelijk is , service lampje blijft oranje ,heb nog steeds geen wifi

in mijn hobby schuur ,dus voor een behoorlijk bedrag een apparaatje

aangekocht waar ik een bekabeling aan heeft gemaakt en via het

stopcontact naar de schuur,en KPN in een hoek gepleu...ehh neer gezet

dus nee niet tevreden helaas..


Bedankt voor je reactie @geen1onvager, ik maak even de aanname dat je het oranje lampje op een SuperWiFipunt bedoelt.
Deze heb je met een draadloze verbindingsset aangesloten?
Kun je ook toelichten hoe de lampjes op die draadloze verbindingsset branden? Welk type is dit?
Je kunt hier ook foto's uploaden als dat makkelijker is.


Goede morgen

Ik heb alles van kpn, dus een witte experia boks die mijn tv,en tel,aangesloten is

Dan een draadje naar een zwart experia kastje, daar op de twee kastjes branden

oranje knipperend op de eend en een groen extra op de zwarte en ja ik heb van

alles geprobeerd en het andere zwarte kastje in de schuur gebeurd Nada niets

en als ik probeer met KPN te bellen wordt ik in de wacht gezet,en dan verbroken

en via de tool? Moet ik de monteur bestellen a E50,00, en wel maandelijks betalen

Ik denk dat overstappen ,of kabels trekken een beste oplossing is


Een gratis monteur is altijd wat lastig te regelen vrees ik, daar kan ik je ook niet zo goed mee helpen als de wifimanager die niet aanbiedt. Ik denk natuurlijk wel graag even met je mee naar een oplossing.
Kun je beschrijven hoe het zwarte kastje in de schuur aangesloten zit op je experiabox? Is dat met een lange kabel of zitten daar nog kastjes tussen? Zoja, hoe branden de lampjes daarop?


Hallo ,ik heb,omdat ik geen wifi in de schuur heb van kpn,die mij ook in de steek laat

waar ik diverse apparatuur heb staan voor het shantykoor om op te nemen en dergelijke ,maar zelf een sitecom kastje aangekocht bij corect

Die via het lichtnet er voor zorgd dat ik nu kan werken,maar het zwarte kastje doe

niets meer,zo dat ik nu Sitecom wifi heb,het zwarte kastje staat nu stof te vangen

Heb begrepen dat KPN  ook al betaal ik mij wezenloos niet kan/wil helpen dus

ik ben het zo zat, ik zie wel hoe of wat

 

                                                         mdvrgr. lschwagermann


Gewoon een kabel leggen. Dat is het allerbeste.Â