Skip to main content

Hoi, sinds gistermiddag is alles bij mij uitgevallen. Volgens kpn geen storing waar ik woon.

 

Volgens een diagnose op afstand moet ik mijn ROUTER een tijdje van het stroom af halen (dus niet de modem).

 

Meerdere malen gedaan, uren gewacht, niks helpt. Ik heb mijn modem ook gereset, maar de modem lijkt het prima te doen, alleen blijft het internet lampje rood.

 

Mijn vraag is: waarom is er helemaal geen info over de router? Alle zoekacties gaan naar info over de modem. 

 

Zou iemand bij wie alles werkt even willen kijken op de router, als het overeenkomt met die van mij, hoeveel lampjes daarop branden? Bij mij maar 2 (van de 3 zo lijkt het).

 

Zie foto (als het me lukt om die hier zichtbaar te krijgen). Klopt het zo?

 

 

Het glas lampje brand niet. Zolang dat niet brand gaat het nooit werken. Er moet gewoon een monteur komen denk ik.


Ik had al een vermoeden dat glas voor glasvezel zou kunnen/moeten staan.

 

Aaargh! Ik haat het als mensen langs moeten komen. Moet ik weer minstens een week opruimen en schoonmaken voor mijn huis enigszins toegankelijk wordt.

 

Eerst maar even bellen met de KS of het toch op afstand kan. Had daar voor 18:00 vandaag geen tijd voor...


Hallo @Sezai07 even met het programma 'hoe schoon is mijn huis' contact opnemen, dan wordt er voor je opgeruimd en schoongemaakt en komt daarna KPN in beeld om je aansluiting te herstellen. Jij wordt beroemd en KPN heeft gratis reclame.😎


Ik had al een vermoeden dat glas voor glasvezel zou kunnen/moeten staan.

 

Aaargh! Ik haat het als mensen langs moeten komen. Moet ik weer minstens een week opruimen en schoonmaken voor mijn huis enigszins toegankelijk wordt.

 

Eerst maar even bellen met de KS of het toch op afstand kan. Had daar voor 18:00 vandaag geen tijd voor...

Ik zou me niet teveel zorgen maken, ga er vanuit dat een gemiddelde monteur per maand in zo'n 100 huizen staat en heel wat heeft gezien. Ik werk nu al enkele jaren bij KPN en er zijn me er twee bij gebleven. Een "horder" / spullen verzamelaar waarbij letterlijk elke ruimte tot mijn middel vol stond met spullen en er geen looproute was en 1 waar er overal stof was van ruim 4cm hoog. Inclusief de helft van de tweepersoonsbed waar de klant niet op sliep. 

Verder hoeft de monteur voor dit probleem enkel bij uw FTU te kunnen, daarna zullen ze weer naar buiten gaan om in de glasvezelkast uw verbinding te herstellen.


Hoi @Sezai07 en welkom hier op ons forum :)

Heb je hier nog contact over gehad met onze klantenservice en is het probleem inmiddels verholpen?