Skip to main content

Hallo  ik zit nu al meer dan een week zonder signaal glasvezel monteur  geweest kon er niets aan doen belooft  dat er een andere  monteur zou komen maandag  niet geweest weer opgebeld  ik zou gisteren terug gebeld  worden niet gebeurd  dus ik vindt  dit een hele slechte  service ik overweeg  om alles bij kpn op te zeggen 

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Ton h . Welkom op het forum.

Wat een nare toestand. Je hebt dus helemaal geen diensten op het moment?

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


Gedaan 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je vanochtend contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Dit probleem is al bij ons bekend en is doorgezet naar een achterliggende afdeling. Mijn collega heeft vanochtend aan deze afdeling gevraagd om contact met jou op te nemen. Ik zou je willen vragen om dit af te wachten. Laat je ons weten hoe het afloopt? Als wij nog iets voor jou kunnen betekenen, dan horen we dat graag van je!


Jammer  dat er nu na meer dan een week het nog niet is hersteld het betekent  geen tv telefoon  of internet en dat in deze tijd  van corona en dat voor de grootste  provider  van Nederland 


Hoi @Ton h . Heb jij ook een particulier mobiel nummer van KPN? Dan kan ik daar een grote bundel opzetten.


Ik heb liever  dat de glasvezel  hersteld  wordt als het deze week  nog niet is hersteld probeer ik wel het  bij een andere provider dit is nu meer dan 1.5 week bezig


Begrijpelijk, @Ton h .  Die bundel is momenteel het enige praktische wat ik voor je kan doen. Uiteraard hoop ik ook dat de achterliggende afdeling dit snel gaat repareren.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.