Skip to main content

Hoi, ik heb sinds kort een WiFi versterker aangesloten van KPN (die zwarte experia) en krijg nu de melding ‘geen verbinding mogelijk met netwerk’ op al mijn apparaten (diverse mobiele telefoons, laptops, tablets, etc...). Voor nu even opgelost met een oude WiFi-router die ik nog had liggen, want ik moest aan t werk. Die heb ik aangesloten via een kabel (die WiFi-versterkers zitten overigens ook op kabel) en een andere naam gekozen voor het netwerk, maar ik zou dus graag weer op ‘t normale netwerk willen zitten. Ik heb de modem al aan en uit gezet, maar dat heeft geen enkel effect gehad.

 

Graag een oplossing

Heeft u ze al uit gehad en weer opnieuw aangezet?


Modem herstart en gereset, maar dat hielp niet. Toen versterker uit gezet en modem opnieuw gereset, nu werkt alles weer, maar moet nu weer de versterker opnieuw in het netwerk opnemen. Zal wel lukken denk ik, nu alleen even afwachten of het daarmee blijven opgelost is. Volgende keer zal ik beginnen met het herstarten van de versterker.


Goedenavond @Menace73!

Mooi om te zien dat @Nick83 jou heeft kunnen helpen! :blush: Ben wel even benieuwd of het nu blijvend is opgelost? Ik hoor het graag van je!