Skip to main content

Overgestapt naar KPN voor internet en TV.

Bericht ontvangen dat op dag 1 (22.11. in mijn geval) de diensten geactiveerd gaan worden en dat ik hiervoor een SMS zal ontvangen.

Dag -3: apparatuur netjes ontvangen

Dag 1: oude provider heeft de diensten beeindigd. Geen internet meer. Nieuwe provider (KPN) niet geactiveerd....geen SMS ontvangen.

Dag 2: SMS ontvangen dat de diensten actief zijn.  Na het aansluiten van modem blijkt dat het niet werkt, geen data, internet lampje knippert groen. (brandt niet constant). Gebeld naar klantenservice en afspraak voor een monteur gemaakt voor dag 3.

Dag 3: Monteur geweest, kon zelf niet oplossen, geen signaal in dat kastje op straat. Hij heeft een ticket gemaakt. Volgens klantenservice (weer gebeld) moet een ticket binnen 24 uur opgepakt worden.

Dag 4: geen reactie gezien, gebeld naar klantenservice, geen nieuws, moet even wachten.

Dag 5+6: weekend, geen update

Dag 7 (vandaag): gebeld naar klantenservice, moet blijven wachten is er verteld. Later een sms ontvangen dat ik terug moet bellen. Gebeld, dit was puur om volgende monteur afspraak te maken. 
De eerstvolgende mogelijkheid is voor dag 11!


Wat een overstapservice zeg...

Nu zit ik een week zonder internet en TV en heb spijt van mijn beslissing om naar KPN te gaan.
 

 

@LM79 Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je overstap niet soepel is verlopen. Als je gebruik maakt van de overstapservice wil je natuurlijk dat dit vlekkeloos gaat. 

Normaal gesproken zou de andere provider ook pas opgezegd moeten als KPN daadwerkelijk actief is, hier is dus iets misgegaan. 

In sommige gevallen kom je in zo'n situatie in aanmerking voor een noodpakket, heb je deze ook gehad?

Als ik de tijdlijn volg dan zou de monteur ondertussen geweest zijn en werken de diensten. Mocht dit niet zo zijn hoor ik het natuurlijk graag.Â