Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb in onze woning 2 UTP wandcontactdozen aangesloten. Nu heb ik een kabeltester gehaald om te zien of dat juist is gegaan en als ik deze moet geloven zijn alle aders correct verbonden via de (B) aansluiting. 

 

Echter krijg ik geen lampjes in m'n modem en krijg ik ook geen internet over de contact dozen.. 

 

Cat5e kabel met harde kern gebruikt, maximale lengte is 20m 

Provider: KPN 

Cat5e wandcontactdoos gebruikt. 

 

Ik ben nu toch wel erg benieuwd wat er precies fout gaat, en jullie hulp wordt gewaardeerd!

Euh.... kunt u wat foto's plaatsen? 


Hi @dosrox, welkom hier. 

We denken graag mee. Je meet dus wel een signaal over die lijn, dat is in ieder geval goed. Wat bedoel je precies met geen lampjes op de modem? Brand er helemaal geen lampje op je modem? 

Eventueel kun je ook met ons bellen via 0800 0402, gaat net iets sneller aangezien de collega's daar live mee kunnen kijken en waar nodig actie ondernemen. Ik hoor anders graag van je. 


@Alex_P Ah ik ging ervan uit dat jullie al gesloten waren vandaar de forum post. Geen lampjes van de kabels van de wanddozen. Andere apparatuur direct wel lampjes. En ook als ik iets in de wanddoos steek nog steeds geen lampje in de modem.


Nee, voor storingen zijn we altijd open. Zou je zoals Nick het vroeg hier een foto plaatsen van je aansluiting en een van de achterkant en voorkant van je modem? 


@dosrox Hoe is de situatie nu? Heb je het bericht van collega Alex_P gezien? zou je daar op in kunnen gaan?