Skip to main content

Als voormalig Telfort klant kom ik regelmatig aanbiedingen tegen op KPN waarvoor voormalig Telfort klanten zijn uitgesloten.

Ik vindt dat nou niet bepaald eerlijk! Zijn we nou KPN klant of niet? Telfort bestaat niet meer. Ik vindt dat we wel volwaardig als KPN klant moeten worden behandeld! Het was KPN’s keuze om ons over te nemen tenslotte.

Ik vind dat hier eens kritisch naar gekeken mag worden! Als ik in de toekomst van alle voordeeltjes wordt uitgesloten kan ik beter overstappen naar een andere provider!.

 

Groet,

BMWtje

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

U bent volwaardig kpn klant en de aktie is voor nieuwe klanten. Dus het gaat helemaal eerlijk. Overigens hebben alle providers alleen aanbiedingen voor nieuwe klanten.  Dus als de prijs het belangrijkste is dan is ieder jaar overstappen zo gek nog niet. Ok bij de meeste krijg je dan wel enigzins verouderd apparatuur maar dat zal je dan op de koop toe moeten nemen. 


ik krijg constant mails van KPN Forum inzake topics etc. Nu zeker 50 stuks.

Dit moet echt stoppen.

R.Wevers

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Die melding die daar op het plaatje staat is een rare nutteloze melding. Die korting krijg je namelijk ook niet als je een ouder KPN thuis abonnement hebt.

Die korting krijg je alleen als je een nieuw KPN Hussel abonnement hebt.

Als je een ouder KPN abonnement hebt, dan krijg je echter wel het pluspakket gratis. En dit kan je kostenloos omwisselen voor FOX Sports, nu ESPN. En volgens mij is dat bij Telfort precies hetzelfde.

Dus hoe bedoel je "niet eerlijk"?


ik krijg constant mails van KPN Forum inzake topics etc. Nu zeker 50 stuks.

Dit moet echt stoppen.

Dan moet je vooral je email adres hier open en bloot neer planten. Dan krijg je nog meer mail...


U bent volwaardig kpn klant en de aktie is voor nieuwe klanten. 

Het is geen actie speciaal voor nieuwe klanten. Het is een actie die voor alle klanten geldt die zowel mobiel als thuis bij KPN hebben.

Er zijn 2 varianten. De ene variant is voor als je thuis een Hussel abonnement hebt: 5 euro entertainmentkorting. Voor de oudere thuis abonnementen: gratis pluspakket of gratis ESPN. En voor Telfort thuis geldt dat volgens mij net zo als de oudere KPN thuis abonnementen.

Welk abonnement je op je mobiel hebt maakt geen bal uit. Als je maar een mobiel abo bij KPN (of Telfort) hebt.


@stik hoe is het toch mogelijk dat je zo makkelijk met je gegevens omgaat in een tijd waar phising en weet ik wat voor ellende er allemaal gebeurt. Hele bankrekeningen worden er leeg geplunderd. Let toch op!!!


ik krijg constant mails van KPN Forum inzake topics etc. Nu zeker 50 stuks.

Dit moet echt stoppen.

Dan moet je vooral je email adres hier open en bloot neer planten. Dan krijg je nog meer mail...

@stik hoe is het toch mogelijk dat je zo makkelijk met je gegevens omgaat in een tijd waar phising en weet ik wat voor ellende er allemaal gebeurt. Hele bankrekeningen worden er leeg geplunderd. Let toch op!!!

Al melding gedaan aan webcare.  


U bent volwaardig kpn klant en de aktie is voor nieuwe klanten. Dus het gaat helemaal eerlijk. Overigens hebben alle providers alleen aanbiedingen voor nieuwe klanten.  Dus als de prijs het belangrijkste is dan is ieder jaar overstappen zo gek nog niet. Ok bij de meeste krijg je dan wel enigzins verouderd apparatuur maar dat zal je dan op de koop toe moeten nemen. 


Nou! Ik ben wel KPN klant maar niet voor mobile telefoon, en daar gaat het hier over. Dus voor mobiel ben ik wel degelijk een (potentieel) nieuwe klant. Maar als voormalig Telfort klant voor mijn Internet en tv, wordt ik dus uitgesloten voor iets! Staat er duidelijk en specifiek achter hé! En dat vindt ik dus geen eerlijke behandeling. Vergeet dat voormalig Telfort! Ik ben nu toch KPN klant! Toch?

 

Gr. BMWtje


Maar als voormalig Telfort klant voor mijn Internet en tv, wordt ik dus uitgesloten voor iets! Staat er duidelijk en specifiek achter hé! En dat vindt ik dus geen eerlijke behandeling. Vergeet dat voormalig Telfort! Ik ben nu toch KPN klant! Toch?

Het is natuurlijk volstrekt logisch dat abonnees met een contract o.b.v. Telfort prijzen uitgesloten worden voor dit entertainmentvoordeel (€5,-). Deze abonnees hebben dit voordeel namelijk sowieso al in de vorm van een lagere abonnementsprijs.


Maar als voormalig Telfort klant voor mijn Internet en tv, wordt ik dus uitgesloten voor iets! Staat er duidelijk en specifiek achter hé! En dat vindt ik dus geen eerlijke behandeling. Vergeet dat voormalig Telfort! Ik ben nu toch KPN klant! Toch?

Het is natuurlijk volstrekt logisch dat abonnees met een contract o.b.v. Telfort prijzen uitgesloten worden voor dit entertainmentvoordeel (€5,-). Deze abonnees hebben dit voordeel namelijk sowieso al in de vorm van een lagere abonnementsprijs.


Haha! Dat is lekker makkelijk! Wie wilde er nu zo graag al die Telfort klantjes erbij hebben.? Kom op. Wel de lusten maar niet de lasten?


Maar als voormalig Telfort klant voor mijn Internet en tv, wordt ik dus uitgesloten voor iets! Staat er duidelijk en specifiek achter hé! En dat vindt ik dus geen eerlijke behandeling. Vergeet dat voormalig Telfort! Ik ben nu toch KPN klant! Toch?

Het is natuurlijk volstrekt logisch dat abonnees met een contract o.b.v. Telfort prijzen uitgesloten worden voor dit entertainmentvoordeel (€5,-). Deze abonnees hebben dit voordeel namelijk sowieso al in de vorm van een lagere abonnementsprijs.


Haha! Dat is lekker makkelijk! Wie wilde er nu zo graag al die Telfort klantjes erbij hebben.?

KPN. En wat is daar mis mee? Wie heeft er gekozen om Telfort klant te worden? U zelf.

Maar nogmaals, het is onzin. U als Telfort klant word in deze gewoon gelijk behandeld als alle andere KPN klanten die nog geen Hussel thuis hebben.


Wel de lusten maar niet de lasten?

Mensen lezen inderdaad vaak alleen wat ze willen lezen.

KPN neemt natuurlijk de lusten en de lasten immers, nogmaals, de basisprijs van het abonnement is voor de abonnees met een voormalig Telfort abonnement lager dan het overeenkomstige KPN Hussel abonnement.


Die melding die daar op het plaatje staat is een rare nutteloze melding. Die korting krijg je namelijk ook niet als je een ouder KPN thuis abonnement hebt.

Die korting krijg je alleen als je een nieuw KPN Hussel abonnement hebt.

Als je een ouder KPN abonnement hebt, dan krijg je echter wel het pluspakket gratis. En dit kan je kostenloos omwisselen voor FOX Sports, nu ESPN. En volgens mij is dat bij Telfort precies hetzelfde.

Dus hoe bedoel je "niet eerlijk"?

Dit werd als een welkom geschenk gepresenteerd. ik heb daarop gereageerd maar tot nu toe niets gezien. Wel is alle ellende van de updates ons niet bespaard gebleven. Ik begrijp dat uiterlijk 20 januari de problemen opgelost zijn. Over compensatie van deze ergernissen geen woord.