Skip to main content

Goedemiddag,

zins maandag heb ik problemen met het internet. Ik heb namelijk alleen thuis nog internet op onze laptops , verder hebben we geen internet op onze telefoon meer en ook niet op de computer. Het netwerk kunnen we wel ontvangen maar dan geeft het apparaat aan dat het wifi wachtwoord niet klopt terwijl het wel het juiste wachtwoord is. Ik heb de stekker er al uitgehaald en ook heb ik de experia box v10 al herstelt maar niks werkt. De lichtjes van internet en services branden wel maar die van Wireless en ECO niet. Ik weet niet wat ik verder hier nog aan kan doen heeft iemand tips?

Beste @m.hoving, welkom en sorry voor de late reactie! Is het probleem inmiddels verholpen? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je me dat dan laten weten en je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wat bedoel je met ‘ik heb de Experia Box hersteld’? Heb je de V10 teruggezet naar de fabrieksinstellingen?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het inmiddels weer werkt. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.