Skip to main content

Gisteren een nieuwe modem geplaatst omdat bij de oude de adapter kapot was.

Met de oude modem nooit problemen maar met de nieuwe hebben wij geen wifi maar wel interactive TV nadat mijn vrouw gisteren met 3 diverse mensen aan de telefoon bezig is geweest ( een hele ochtend) om alle stappen na te lopen en ook via de laptop is het probleem niet opgelost en daar moeten wij het maar mee doen.

Ook diverse keren gemeld dat bij 1 poort een oranje lichtje knippert wij hebben gevraagd of ze geen andere modem op konden sturen maar dit doen ze niet omdat wij deze net hebben en hier mee moeten we het maar mee doen snap dat vanwege het corona virus ze liever geen monteur langs willen sturen maar wij kunnen toch ook niet wachten tot dit voorbij is wie weet hoe lang het nog gaat duren. Dus vandaar dat wij vroegen of ze geen andere modem kunnen op sturen 

Zoals iedereen in huis dus wij en de Kids gebruiken wifi en als je binnen 2 dagen zonder te gekken dingen te doen al 458 mb heb gebruikt kunnen wij niet zo weken door gaan.

Vindt het een slechte service om dan maar te zeggen dat wij het hiermee moeten doen na URENLANG aan de telefoon gezeten te hebben.  Zeer frustrerend en ZEER SLECHTE AFRONDING VAN ONS PROBLEEM!! 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste @Niet verbonden, welkom! Dit is flink waardeloos zeg.. Heb je de boel inmiddels aan de praat gekregen? Als je wilt dat ik ook nog eens met je mee kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt.


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Is het inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden. 


Hallo ja het is verholpen nadat ik zelf een experia box gekocht hebt voor 40 euro. 

Omdat de 4 of 5 keer dat wij gebeld hebben elke keer te horen kregen dat wij geen nieuwe experia box opgestuurd kregen (omdat wij deze pas hadden gekregen) ook niet nadat wij gezegd hadden dat het echt aan de experia box lag en daar moesten wij het maar mee doen terwijl de interactieve tv werkte en het internet. 

 wij hebben nooit  problemen hebben gehad met kpn (. Zo erg) en bij de oude experia box was alleen de adapter kapot. 

Nadat ik de zelf gekochte box geïnstalleerd hadden toen hadden we volle bak WiFi dus ik heb hier nog de geleverde kapotte experia box staan. 

Ik laat het er niet hierbij zitten ik ga 1 deze dagen een officiële klacht indienen maar dat valt niet mee om te vinden waar ik dit kan doen? 

Aangezien de kpn winkels dicht zijn. 

Kijk ik weet dat er gewoon een lijstje wordt afgewerkt maar als er 4 keer gebeld is  en er ook nog wordt gezegd uw heeft de wifi manager nog niet geprobeerd en uitleggen dat wij dat wel geprobeerd hadden maar zodra wij 20 cm van de modem vandaan gingen hadden wij geen wifi en bij die 20 cm gaf hij al aan ontvangst slecht dan lijkt mij dat dit probleem bijv aan een monteur voorgelegd moet worden ondanks deze niet kunnen komen vanwege het corona virus hebben deze toch meer verstand hier van!! 

Kijk de opmerking van ik geef wel wat extra mb ( aan mijn vrouw) en hier moet uw het maar mee doen dus met andere woorden zoek het maar uit tot het virus weg is. 

Dit is toch bespottelijk en dat kan echt niet en zeker in deze tijd dat je thuis bent met 4 personen en zo afhankelijk bent van WiFi. 

 


Ik zie inmiddels dat je ook een ander topic hebt. Laten we in één van de topics verder gaan en de andere laten voor wat het is. Mijn collega Remco heeft in het andere topic ook al aangegeven dat Experia Boxen eigendom van KPN zijn en dus niet ge- en verkocht mogen worden. Ik wil dit nog eens benadrukken. We kunnen je, om die reden, dan ook geen vergoeding hiervoor bieden. Al snap ik ook dat je zelf naar andere oplossingen gaat zoeken in zo'n situatie. 

 

Als je wilt, kunnen we je hier verder helpen met de defecte Experia Box. Deze moet dan wel weer aangesloten worden. Daarnaast hebben we dan je gegevens nodig, die kan je in je forumprofiel zetten. Het is mogelijk dat het systeem aangeeft dat er dan een monteur aangestuurd moet worden. Het is ook mogelijk dat deze op dit moment niet kan komen in verband met het Corona virus. Dat is voor nu even niet anders. Ik begrijp ook zeer zeker dat het vervelend is, maar ik hoop ook dat je begrip hebt voor onze gelimiteerde mogelijkheden op dit moment. 

 

 


Dat snap ik maar ik ga de defecte modum niet meer aansluiten. 

Het gaat er om dat ik zelf een modum heb moeten kopen omdat jullie na 4 zeer lange gesprekken en alles telefonisch het niet op konden lossen. 

Terwijl de simpelste oplossing was om een andere modum op te sturen maar dat werdt 4x afgewezen. 

Dus dan moet je van onze kant kunnen begrijpen dat ik niet meer een defecte modum gaat aansluiten. 

Dat hij defect is das zeker jullie konden het niet oplossen ik zelf heb een modum gekocht en deze werkt perfect zonder dat wij moeten bellen met jullie. 

Simpel gezegd als je band van je fiets plat staat en je pompt hem op en hij is na 5 min weer plat dan is de band lek en dan helpt 4x op pompen ook niet. Of als je zekering van je auto kapot is dan ga je hem ook niet 4 of 5 keer weer proberen nee dan vervang je de zekering. 

Sorry Ik vindt het hele slechte service en er werdt zelfs 1x door een medewerker de verbinding verbroken.

En ik krijg nu het gevoel dat er met een nat doekje de ingebrande vlekken worden geprobeerd om deze weg te poetsen maar dat gaat niet want deze zijn ingebrand. 


Ik vind het ook jammer dat wij niet de kans hebben gehad om je voor de aanschaf van het modem te helpen. Je hebt gelijk, het contact met de Klantenservice dient ten alle tijden netjes en professioneel te verlopen.  Het spijt mij dan ook dat het contact tijdens een gesprek is verbroken want dat mag natuurlijk nooit gebeuren. Weet wel dat wij op het forum voor je klaar staan en je altijd willen helpen binnen onze mogelijkheden. Maak gerust een topic aan wanneer je ergens tegen aanloopt. Ik wil je bedanken voor jouw feedback en ik wens je een fijne dag verder!

 


Reageer