Skip to main content

Hallo,

Zowaar elk half uur valt het internet weg. Niet alleen op de 1e en 2e verdieping maar ook naast de modem. De PC blijft verbinding houden met de modem, maar er staat dan ‘no internet, secured’.

 

Ik wil graag een antwoord want dit is geen werken zo met veel TEAMS gesprekken. Erg jammer dat ik niet gewoon iemand kan bellen hierover van KPN. ik heb inmiddels 4x de test gedaan via de website.

Welke experiabox heb je en wat hangt er allemaal aan?


Hallo Joep, de V8

 

 


O maar waarom brandt het eco lampje???


geen idee, maar dat kan het toch niet zijn gezien ik de halve dag via Teams bel? Dit probleem is plots gekomen sinds deze week


In principe is dan de wifi uitgeschakeld als het lampje brandt. Heb je em al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen zogenaamde harde reset?


Nee, heb je enig idee hoe ik dit kan doen en of ik dan mijn WW kwijt ben?

 


Ja je moet de ssid dan opnieuw instellen.  Resetten doe je met een paperclip of iets dergelijks op het resetknopje net zo lang tot ie opnieuw start. 


Hallo Joep, ik heb even wat onderzoek gedaan maar als het internet steeds wegvalt dan staat het lampje ‘internet’ uit

kortom; er komt dan geen signaal binnen. Weet jij hoe ik in contact kan komen met KPN om dit op te lossen? Ik werk 5 dagen per week van huis en heb dit zo 5-6 keer per dag echt heeeeel erg storend.


Ik zal voor je kijken wat er aan de hand is @Barneveld. Heb je al zoals door @Joep1965 aangegeven een reset gedaan van het modem? Zo niet zou je dit dan alsnog willen doen zoals hier bij stap 2? Als je daarnaast ook je profiel invult en hier laat weten als je dat gedaan hebt kan ik verdere aansturingen voor je doen.