Skip to main content

Hallo ik heb momenteel geen wifi thuis. Alle stappen doorlopen, maar krijg nog steeds geen verbinding ! Test uitgevoerd staat dat alles correct staat. Graag hulp!

Dat is vreemd! Welke experiabox heb je en werkt het bekabeld wel?


Bekabeld internet werk goed en Wifi op beneden verdieping werkt wel. Boven op eerste verdieping en 2 de verdieping maak ik gebruik van Super Wifi.  En daar werkt het niet

 

Speedtest en reset uitgevoerd. 


Welke experiabox heb je en is er 1 super Wi-Fi bekabeld aangesloten op de experiabox?


Ja nieuwste box. 1 is aangesloten met kabel en de 2de zonder. Vanuit de 2de versterker heb ik vaste internet kabel naar mijn werk computer.


En de wifi van het modem is uit. Dat is een must!!!!


Ja klopt. 


Maar waar heb je nu de Wi-Fi vandaan dan?


Mijn mobiele netwerk. Boven helemaal geen. Toevallig telefoonnummer van KPN?


Het telefoonnummer is 0800-0402 maar daar ga je niet veel wijzer worden ben ik bang. Die gaan meteen roepen over de wifi manager.

Heb je al eens ingelogd op de super wifi's. Heb je ze al een keer opnieuw geinstalleerd?

Probeer het opnieuw. Alles ontkoppelen van de box. box resetten en dan 1 super wifi bekabeld aan sluiten en een tijdje wachten, dan de 2de aansluiten, tijdje wachten. daarna kan je met de 2de aan de wandel. Dan kan het niet mis gaan.


Hoi @FGJ1998, 

 

Sorry dat ik nu pas kan reageren op je Topic. Ik zie dat @Joep1965 je al geholpen heeft aan ons klantenservice nummer. Ben je er inmiddels uitgekomen met collega? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!

Â