Skip to main content

Ik heb een zelfde probleem met KPN ze hebben geld gestort bijna € 300 op een verkeerde rekeningnummer ik heb ABN AMRO gebeld de rekening nummer komt niet overeen met mijn naam en het is mijn rekeningnummer niet. Drama bij de KPN, ik zit nu een maand met deze shit en wat menselijkheid bij de KPN ontbreekt volledig. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en toen er een telefoontje van de KPN ivm intern onderzoek en verkeerd rekeningnummer kwam, was voor mij de maat vol. Een drie-ledig onderzoek had uitgewezen dat het wel mijn bankrekening zou zijn. Sterker nog, daar was de bijna €300,- op gestort. Ik moest niet zeuren. Ik heb het Hoofdkantoor gebeld van de desbetreffende bank, en gehoord dat het mijn bankrekening beslist niet was en nooit geweest ook. Nu dus weer bij af! Dankjewel KPN!!! Voor deze ellende en fijne Kerstdagen SLAAP LEKKER!!!

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

In het kort,ik zou een tegoed vanwege toestelkosten terug krijgen,nu heeft kpn dat naar een verkeerd rekening nr gestort en zegt er niks aan te kunnen doen,ik zal een officiele klacht gaan indienen en jullie in beschuldiging stellen van diefstal..Het had simpel kunnen zijn door gewoon jullie fout op te lossen.Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie geworden

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 


Dat klinkt allemaal niet fijn @Mariozz. Ik ga voor je kijken hoe we dit het best op kunnen lossen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik even kijken wat ik van de geschiedenis hiervan kan vinden. Dan hoef je niet alles allemaal opnieuw uit te leggen. 


Dat klinkt allemaal niet fijn @Mariozz. Ik ga voor je kijken hoe we dit het best op kunnen lossen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik even kijken wat ik van de geschiedenis hiervan kan vinden. Dan hoef je niet alles allemaal opnieuw uit te 


Dat klinkt allemaal niet fijn @Mariozz. Ik ga voor je kijken hoe we dit het best op kunnen lossen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik even kijken wat ik van de geschiedenis hiervan kan vinden. Dan hoef je niet alles allemaal opnieuw uit te leggen. 

Mijn gegevens zijn Opgeslagen in de Profiel vriendelijk groet mario


@Mariozz ik zie dat er een mail is gegaan naar de juiste persoon voor het afhandelen van deze betaling. De doorlooptijd daarvan loopt nog. Ik zal contact met je opnemen op het moment dat deze is afgelopen en navragen of het bedrag is gestort. Zo niet zal ik verdere actie ondernemen.