Skip to main content

Hallo, vanuit onze kruipruimte komt er een oranje glasvezelkabel naar boven die aangesloten zit aan een Genexis glasvezelmodem. Alleen bij de aansluiting is de kabel afgebroken, de kabel zit helemaal los waardoor we geen singnaal meer hebben. 
 

Ik heb gisteren al met jullie storingsdienst gebeld maar die konden mij niet helpen en ook geen afspraak inplannen. 
 

kunt u mij helpen?

Doet internet het nog  wel?


Ai @Peter van Wensveen, niet zo handig dit :slight_frown:

En jammer dat je niet verder bent gekomen via de storingsdienst, heb je wel een internetabonnement bij KPN? Of via een andere provider? Als je klant bent bij een andere provider kan het kloppen dat wij je niet verder kunnen helpen, je hebt nu contact met de klantenservice van ‘KPN de internetprovider’.  Je mag voor verdere hulp dan aankloppen bij je eigen provider die ‘KPN de netwerkbeheerder’ aan kan sturen om dit te herstellen!


Ai @Peter van Wensveen, niet zo handig dit :slight_frown:

En jammer dat je niet verder bent gekomen via de storingsdienst, heb je wel een internetabonnement bij KPN? Of via een andere provider? Als je klant bent bij een andere provider kan het kloppen dat wij je niet verder kunnen helpen, je hebt nu contact met de klantenservice van ‘KPN de internetprovider’.  Je mag voor verdere hulp dan aankloppen bij je eigen provider die ‘KPN de netwerkbeheerder’ aan kan sturen om dit te herstellen!

Bedankt voor je reactie. Wij zijn wel klant bij KPN.


Duidelijk @Peter van Wensveen, dan kijk ik graag even met je mee!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Duidelijk @Peter van Wensveen, dan kijk ik graag even met je mee!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Ik heb het ingevuld. 


Hallo @Peter van Wensveen,

Ik wil graag een ticket aanmaken zodat de backoffice met jou een monteur in kan plannen. Daar heb ik echter wel een 06-nummer voor nodig zodat zij contact met jou kunnen op nemen. Zou je deze ook aan jouw profiel willen toevoegen en ons een seintje willen geven? 


@Hanna_  Bedankt☺️👍. Ik heb mijn mobiele nummer toegevoegd. 


@Peter van Wensveen Bedankt, ik heb het ticket voor je aangemaakt. Mijn collega's zullen zo snel mogelijk contact opnemen! 


@Peter van Wensveen Bedankt, ik heb het ticket voor je aangemaakt. Mijn collega's zullen zo snel mogelijk contact opnemen! 

Bedankt voor je support. 


@Peter van Wensveen Bedankt, ik heb het ticket voor je aangemaakt. Mijn collega's zullen zo snel mogelijk contact opnemen! 

Hoi Rutger, ik wil je even laten weten dat de storing opgelost is. 


@Peter van Wensveen Super om te lezen! En bedankt dat je laat weten dat het opgelost is! :thumbsup: