Mijn Genexis is stuk (5 minuten voor een monteur om te wisselen, want dat mag je bij KPN niet zelf doen).
Na 2x bellen en totaal een uur in de wacht. Heel veel onzin aan horen, metingen en in het systeem kijken, de medewerker een tijd in de wacht voor een andere medewerker die er ook niets van snapt. Nog een paar uur wachten omdat het misschien spontaan weer gaat werken (wat niet kan want de stekker is er uit) eindelijk iemand zo ver dat er een afspraak met een monteur gemaakt kan worden. Inmiddels bijna een dag verder.
Volgende dag eindelijk een link gekregen om een afspraak te maken. Met deze link kan je alleen een afspraak verzetten of annuleren. Volgens het systeem was er een afspraak die dag (3 maart).
Hele dag thuis gewacht, om 20.30 klantenservice bellen, hoop gedoe om weer in de wacht te komen. Na 30 minuten wordt de verbinding verbroken.
Dan toch maar de afspraak verzet, want anders wordt het alleen maar later voordat er een monteur komt.
Wat doe ik fout dat zo'n simpel probleem zo moeilijk wordt? Ik heb direct het probleem aangegeven en dat er een monteur langs moet komen.