Skip to main content

Goedendag, 

Ik stap weer terug over van TweakDSL naar KPN.
afgelopen week heb ik een modem en TV kastjes ontvangen.
Bij de overstap naar tweak een aantal jaren gelden is de genexis box verwijdert en retour gestuurd
(Tweak heeft een glasvezelmodem)

bij de levering van de apparatuur zat nu geen genexis, en het modem heet alleen een rj45 ingang.
Heeft de monteur een genexis bij zig of moet deze ook opgestuurd worden?

gr.

Amster

 

 

 

Ik kreeg een Genexis toegestuurd voor doe-het-zelf, maar een installatiemonteur heeft de glasvezelkastjes ook bij zich. De Genexis en waarschijnlijk ook het nieuwe Nokia model.


Hoi @Amster :  Is er bij jou bestelling automatisch een monteur toegekend en/of dat je die zelf kunt inplannen? Of is het doe-het-zelf?


Hoi @Amster :  Is er bij jou bestelling automatisch een monteur toegekend en/of dat je die zelf kunt inplannen? Of is het doe-het-zelf?

 

Er is een automatisch een monteur ingepland


Mooi zo, dan komt het wel goed. 


Hoi @Amster :  Is er bij jou bestelling automatisch een monteur toegekend en/of dat je die zelf kunt inplannen? Of is het doe-het-zelf?

 

Er is een automatisch een monteur ingepland

Ik gok dat ik zo’n 40 (O)NT’s op de bus heb, net als al mijn andere collega’s. Dus die installatie gaat gewoon lukken.


Ik gok dat ik zo’n 40 (O)NT’s op de bus heb, net als al mijn andere collega’s. Dus die installatie gaat gewoon lukken.

 

Wat mijn collega zegt ☝️😎

 

Het zal om de bovenste gaan gok ik?