Skip to main content


Echt niet ok :|
 

 

Nou, de vriendelijke dame had werkelijk geen idee, kan gebeuren, linksom/rechtsom ik moet en zal met glasport gaan bellen met m’n vragen.

(a.o. of die die ethernet port *weer* self-destruct wanneer hij van het stroom gaat.……. )

Koud sweet sloeg op m’n rug aangezien ik die knakkers eerder moest hebben, heeft mij 2 dagen gekost om uberhoud iemand aan de lijn te krijgen. Stond op het punt om langs te rijden, waar ze ook mogen zitten, dat lijkt sneller. Echt werd ik al snel gerustgesteld door de dame. Ze zag namelijk dat er GEEN wachtrij is bij glasport !

Zou het ? Echt ? Nou verbind me maar door dan, vriendelijk bedankt iig.

rBAM!  1uur en 22 minuten (Krijg de &@*^^#) verder….  BEDANKT EN TOT ZIENS !! klik]

Are you f*cking kidding me ? Ik werk zelf in de IT, er zijn momenten…. tuurlijk, maar dit is zijn gewoon sweatshop praktijken. Studenten met geen idee laten verdrinken in een ZWAAR onbemande helpdesk. Elke keer weer. Kansloos dit.


Nou, de vriendelijke dame had werkelijk geen idee, kan gebeuren, linksom/rechtsom ik moet en zal met glasport gaan bellen met m’n vragen.

(a.o. of die die ethernet port *weer* self-destruct wanneer hij van het stroom gaat.……. )

Koud sweet sloeg op m’n rug aangezien ik die knakkers eerder moest hebben, heeft mij 2 dagen gekost om uberhoud iemand aan de lijn te krijgen. Stond op het punt om langs te rijden, waar ze ook mogen zitten, dat lijkt sneller. Echt werd ik al snel gerustgesteld door de dame. Ze zag namelijk dat er GEEN wachtrij is bij glasport !

Zou het ? Echt ? Nou verbind me maar door dan, vriendelijk bedankt iig.

BAM!  1uur en 22 minuten (Krijg de &@*^^#) verder….  BEDANKT EN TOT ZIENS !! klik]

Are you f*cking kidding me ? Ik werk zelf in de IT, er zijn momenten…. tuurlijk, maar dit is zijn gewoon sweatshop praktijken. Studenten met geen idee laten verdrinken in een ZWAAR onbemande helpdesk. Elke keer weer. Kansloos dit.

Als je een genexis kastje had welke is vervangen heb je een nieuwe ontvangen waarbij deze niet kapot gaat als hij stroomloos wordt gemaakt.


Die heb/had ik, maar deze is vervangen door een andere… Idem kastje.
De monteur zei dat dit probleem bekend was  (A little note in the box would be nice!) 

Dit zou later (2 tot 6 weken) worden opgelost met een firmware update.

Had liever een ander kastje gezien natuurlijk, maar bij oplevering ging ik 3 dagen later op vakantie.
Glas was nog niet afgemonteerd in de straat, toen dit wel het geval was, ging ie voor 2 weken in een loop schijnbaar en heeft ie ook de modem (Media 12) omzeep geholpen. (Hoe dan :P) Anyway, hij moest letterlijk alles vervangen. That said, the power hasn’t come off since.

Ben nu bezig de boel te ordenen, patch panel kast aan de muur etc etc, dus ik zal uiteindelijk echt de prik eraf moeten halen, nu werken we alle 2 vanuit huis, dus zou jammer zijn als ie weer krak gaat.

Ik heb eerlijk gezegt weinig vertrouwen in die media box/modem, dus ik wil er een Fritzbox of pfsense aan gaan hangen, dit heb ik immidels als uitgezocht. Vond die leen constructie wat prijzen voor 7+ per maand dan haal ik er liever zelf eentje. (260’ish & nieuwe model) 

Die config is goed te doen.

(Krijg net als de rest hier in het forum zo lijkt het, regelmatig random disconnects van een paar minuten, reset lost het soms tijdelijk op. Kan 2 dagen goed gaan, soms 10x op een dag. Niet te doen met ons werk. Kabels/setup aan mijn kant zijn prima.)

 


 

Als je een genexis kastje had welke is vervangen heb je een nieuwe ontvangen waarbij deze niet kapot gaat als hij stroomloos wordt gemaakt.


En nog bedankt voor je reactie ! Heb ik tot nu toe meer aan gehad dan de helpdesk van KPN en of Delta :)