Skip to main content

Heb ook een glasvezel aansluiting van Delta/Caiway waar andere providers ook gebruik van

kunnen maken is ons beloofd.

Ik vind het het zeer frustrerend dat KPN hier geen gebruik van wil maken,

bij ons (albrandswaard) komt maar Max. 50 Mb internet binnen,maar ik betaal net zoveel

abonnementskosten als iemand die 100 Mb binnen krijgt of als nieuwe klant twee wifi versterkers krijgt aangeboden.Elk jaar gaan mijn abonnementskosten omhoog zogenaamd ter verbetering van het KPN net, dan moet KPN mij toch eens uitleggen wat erin mijn postcode gebied wordt verbeterd want ik heb al jaren een lagere internet snelheid als ergens anders en toch komt er elk jaar weer een paar euro bij.

Een 50 mbit abonnement is wel degelijk goedkoper dan een 100 mbit abonnement.

Bij de oude abonnementen was het inderdaad wel zo dat als je een 2de tv ontvanger en opnemen wilde, dat je dan effectief net zo goed het "Standaard" abonnement kon nemen in plaats van het "Instap" abonnement.

Dit mankement is nu met Hussel verholpen. Nu is 50 mbit onder alle omstandigheden gewoon goedkoper dan 100 mbit.


@BertusL Als je graag sneller internet wil via glasvezel, moet je gewoon overstappen. Bij ons levert KPN ook niet over de glasvezel die ook deels met eigen geld van klanten is aangelegd. Het klagen over KPN en de hoge prijzen helpt niks.

Er zijn nogal wat berichten als de jouwe met dezelfde strekking en reden is ook al meermaals gegeven: KPN en Delta/Caiway komen er kwa wederzijdse voorwaarden en/of huurprijzen niet uit.

 


Ik woon in het Westland en wil ook KPN op glasvezel. Helaas kan het niet en heb ik meerdere malen getwijfeld om de overstap naar delta/Caiway te maken. De service houdt mij tegen al heb ik ook zo mijn problemen gehad. Verder heb ik toevallig vandaag nog een terugbelverzoek gedaan en stelde ik wat technische vragen. Niemand kon goed luisteren en kreeg gekke adviezen dus bevestigd weer dat het al bij een eventueel oriënterend gesprek mis kan gaan en voor nu kpn voor mij op 1 staat.


Toen ik mijn abonnement nam pretendeerde KPN 80 Mb internet te leveren terwijl bleek dat dit op dit adres helemaal niet mogeljjk was,naderhand hebben ze er maar gauw max. 80 Mb van gemaakt.

Bij mijn schoonzoon komt wel gewoon 80 Mb binnen.

Ik betaal nu 92,85 euro p/mnd voor internet,tv,pluspakket,onbeperkt vast bellen,spotify premium en fox live.

Zou ik dit opnieuw afsluiten ben ik zeker 108,00 euro kwijt en nog steeds maar 50 Mb internet


Ik begrijp wat u zegt. Ik hoop echt dat glasvezel nog beschikbaar komt bij KPN maar tot die tijd hopen dat koper nog een beetje stabiel blijft. Draaide nu gelukkig even stabiel. Helaas geeft klantenservice van Caiway zelf aan dat ik het niet van de service moet hebben. Wel eerlijk maar geen handige uitspraak.


Toen ik mijn abonnement nam pretendeerde KPN 80 Mb internet te leveren terwijl bleek dat dit op dit adres helemaal niet mogeljjk was,naderhand hebben ze er maar gauw max. 80 Mb van gemaakt.

Bij mijn schoonzoon komt wel gewoon 80 Mb binnen.

Ik betaal nu 92,85 euro p/mnd voor internet,tv,pluspakket,onbeperkt vast bellen,spotify premium en fox live.

Zou ik dit opnieuw afsluiten ben ik zeker 108,00 euro kwijt en nog steeds maar 50 Mb internet

Dat klopt wel zo ongeveer ja. Maar als u 100 mbit af zou sluiten, dan zou u nog duurder uitkomen 😉