Skip to main content

Bij mij is in mei 2023 glasvezel aangelegd, keurig afgerond in de meterkast. KPN weigert een monteur te sturen om de apparatuur aan te sluiten, omdat een klein deel van mijn gebouw nog geen glasvezel aansluiting heeft. Buren rond mij heen hebben zelf apparatuur aangesloten en glasvezel werkt perfect. Bij een van hen is zelfs een KPN monteur geweest. Naar al mijn argumenten wordt door de klantenservice niet geluisterd, want ‘computer says no'. 

Ik wil het contract wat ik bijna 2 jaar geleden afsloot opzeggen en doorgaan met mijn huidige kabelbedrijf. Hoe kan ik dit regelen????

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Willeke Bossink wat zegt kpnnetwerk over de status van jouw adres? Kijk op kpnnetwerk.nl en vul postcode en huisnummer in.  Ik ben benieuwd....


Hi @Willeke Bossink. Begrijp ik goed dat het gaat om een nieuwe bestelling waarbij nog geen diensten van KPN geleverd zijn?

Heb je daarnaast de vraag van @Joep1965 nog gezien?


Bedankt Joep 1965. Ik heb KPN netwerk gecontroleerd en er staat inderdaad 'je hebt glasvezel. Je kunt gebruik maken van ons netwerk’.

Ik ga met deze informatie nogmaals proberen een afspraak met een monteur te krijgen.

P.s. Bram het betreft inderdaad een nieuwe bestelling, ik doe tot nu toe alles via Ziggo.


@Willeke Bossink mocht het om welke reden dan ook niet lukken, vul dan je profiel in. Ik kijk graag in de systemen om te zien wat er voor je mogelijk is. 🙂


Bram,

Vandaag contact gehad met KPN Netwerk. Zijn gaan kijken of ze de blokkade kunnen opheffen. Ik word (hopelijk) deze week teruggebeld. Ik heb mijn profiel ingevuld.

Willeke Bossink