nadat ik de glasvezel verbinding volgens instructie heb aangesloten blijft het rode lampje van internet baranden en heb ik dus geen internet. iemand een suggestie?
Wat irritant dat je internet niet werkt na het aansluiten.Â
Begrijp ik goed dat je het nu voor het eerst aansluit? En is de installatiedatum die je van ons hebt gekregen wel vandaag?Â
Voor zover ik begreep was de glasvezel vanaf 13 okt actief
Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat de stand van zaken is.
Gedaan
DankjewelÂ
Daar ben ik van op de hoogte maar omdat ik de spullen thuis gestuurd kreeg en het eenvoudig is het zelf te installeren leek het mij handig om op deze manier werk te besparen voor de monteur. In eerdere communicatie was aangegeven dat van 13 oktober signaal op de glasvezel aansluiting zou zitten. Blijkbaar moet de monteur nog iets anders doen dan het kastje aansluiten?
Daar ben ik van op de hoogte maar omdat ik de spullen thuis gestuurd kreeg en het eenvoudig is het zelf te installeren leek het mij handig om op deze manier werk te besparen voor de monteur. In eerdere communicatie was aangegeven dat van 13 oktober signaal op de glasvezel aansluiting zou zitten. Blijkbaar moet de monteur nog iets anders doen dan het kastje aansluiten?
Bedankt voor de toelichting
oké thnx dan wacht ik dat af
oké thnx dan wacht ik dat af
Top, en mochten wij in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat natuurlijk ook graag!Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.