Beste KPN,
Enigszins gefrustreerd typ ik onderstaand bericht.
Ik probeer al sinds april een aannemer van VolkerWessels (onderaannemer glasvezel in onze wijk) te krijgen voor het aansluitpunt. Ik heb u hierover ook eerder gemaild waarop u beloofde dat ze contact zouden opnemen (na meerdere pogingen; zie ook mijn eerdere meldingen). Na maarliefst een maand reageerden zij hierop dat zij de volgende dag zouden komen: we konden niet. Afspraak was niet te wijzigen want wederom geen contact te krijgen met Volkers. Ik heb hen gemaild; wederom geen reactie.
Inmiddels (3 maanden later) zijn ze begonnen met het aanleggen. Er is inmiddels een stoeptegel voor onze deur gemarkeerd (in onze afwezigheid) maar hier moet de verbinding NIET komen. Daarnaast hebben ze nogal lomp tegen onze gevel een wijkkast geplaatst; deze moet hier ook NIET komen want we zijn bezig met gevel schade en dat kan niet met een kast van 2 bij 2 meter tegen de gevel. Ik heb Volkers gebeld waarna een medewerkster zegt ‘we plannen geen afspraken in, ze komen op de bonnefooi, over die kast weet ik niks..’
Â
Als ik u bel wordt ik via een keuze menu doorverbonden weer doorverbonden naar VolkersWessels. Ik liet het gebeuren om hopelijk dit keer iemand anders aan de lijn te krijgen die mij wel kan helpen. Daar sta ik nu een uur in de wacht zonder resultaat. Als ik hen via hun directe nummer bel wordt ik na 10 minuten in de wacht weer doorverbonden naar uw keuze menu. Kortom: kastje muur.
Â
Ik heb inmiddels denk ik al 1,5 uur tijd besteed de afgelopen 5 maanden aan bovenstaande. Ik vind het ronduit frustrerend dat ik niemand te spreken krijg en ik vind de servcie van onderaannemer Volkers Wessels echt enorm slecht. Dit past helemaal niet bij uw bedrijf KPN wat mijns inziens altijd stond voor betrouwbaar en goede sevice.
Â
Kunt u astublieft meedenken met bovenstaande en contact met mij opnemen (omdat ik telefonisch bij KPN niemand te sprkeen kan krijgen door het keuze menu?). Ik heb bovenstaande ook al per mail gesteld aan u, echter kirjg ik dan te zien dat een reactie 3 weken kan duren. Lijkt mij te lang als ze die hele kast gaan ingraven en aankoppelen (en onze kabel op een verkeerde plek).Â
Dank.