Skip to main content

Beste KPN,

Enigszins gefrustreerd typ ik onderstaand bericht.

Ik probeer al sinds april een aannemer van VolkerWessels (onderaannemer glasvezel in onze wijk) te krijgen voor het aansluitpunt. Ik heb u hierover ook eerder gemaild waarop u beloofde dat ze contact zouden opnemen (na meerdere pogingen; zie ook mijn eerdere meldingen). Na maarliefst een maand reageerden zij hierop dat zij de volgende dag zouden komen: we konden niet. Afspraak was niet te wijzigen want wederom geen contact te krijgen met Volkers. Ik heb hen gemaild; wederom geen reactie.

Inmiddels (3 maanden later) zijn ze begonnen met het aanleggen. Er is inmiddels een stoeptegel voor onze deur gemarkeerd (in onze afwezigheid) maar hier moet de verbinding NIET komen. Daarnaast hebben ze nogal lomp tegen onze gevel een wijkkast geplaatst; deze moet hier ook NIET komen want we zijn bezig met gevel schade en dat kan niet met een kast van 2 bij 2 meter tegen de gevel. Ik heb Volkers gebeld waarna een medewerkster zegt ‘we plannen geen afspraken in, ze komen op de bonnefooi, over die kast weet ik niks..’

 

Als ik u bel wordt ik via een keuze menu doorverbonden weer doorverbonden naar VolkersWessels. Ik liet het gebeuren om hopelijk dit keer iemand anders aan de lijn te krijgen die mij wel kan helpen. Daar sta ik nu een uur in de wacht zonder resultaat. Als ik hen via hun directe nummer bel wordt ik na 10 minuten in de wacht weer doorverbonden naar uw keuze menu. Kortom: kastje muur.

 

Ik heb inmiddels denk ik al 1,5 uur tijd besteed de afgelopen 5 maanden aan bovenstaande. Ik vind het ronduit frustrerend dat ik niemand te spreken krijg en ik vind de servcie van onderaannemer Volkers Wessels echt enorm slecht. Dit past helemaal niet bij uw bedrijf KPN wat mijns inziens altijd stond voor betrouwbaar en goede sevice.

 

Kunt u astublieft meedenken met bovenstaande en contact met mij opnemen (omdat ik telefonisch bij KPN niemand te sprkeen kan krijgen door het keuze menu?). Ik heb bovenstaande ook al per mail gesteld aan u, echter kirjg ik dan te zien dat een reactie 3 weken kan duren. Lijkt mij te lang als ze die hele kast gaan ingraven en aankoppelen (en onze kabel op een verkeerde plek). 

Dank.

Volkerwessel is via facebook messenger prima te bereiken. Beter dan KPN zelf. Maar ook daar loopt het stroef. Van KPN zou ik niet te veel verwachten zij wijzen alleen maar naar KPN netwerk en de aannemer.
Aanleg van glasvezel is een groot bureaucratisch proces. Verloopt moeizaam en geen enkele partij neemt de coördinatie op zich!


Hallo @deFrys met Volker Wessels heb je als klant niets te maken.

www.kpnnetwerk.nl is verantwoordelijk voor de netwerkstructuur en Volker Wessels is een van de externe partijen die zij daarvoor inhuren, maar voor vragen moet je bij www.kpnnetwerk.nl zijn.

Hier zit je op het forum van KPN, de provider, die kan in dezen ook (nog) niets voor je betekenen, pas als KPNNetwerk jouw glasvezelaansluiting technisch heeft opgeleverd kun je met KPN, de provider, aan de slag.

 


Hallo @deFrys met Volker Wessels heb je als klant niets te maken.

www.kpnnetwerk.nl is verantwoordelijk voor de netwerkstructuur en Volker Wessels is een van de externe partijen die zij daarvoor inhuren, maar voor vragen moet je bij www.kpnnetwerk.nl zijn.

Hier zit je op het forum van KPN, de provider, die kan in dezen ook (nog) niets voor je betekenen, pas als KPNNetwerk jouw glasvezelaansluiting technisch heeft opgeleverd kun je met KPN, de provider, aan de slag.

 

Vreemd dat ik toch het proces een beetje heb kunnen versnellen door Volkerwessels zelf te contacten. KPN netwerk doet niks. Net als KPN. 
​​​​​@claire93 kan het wellicht helpen om het op die manier te proberen.


@JanD het probleem is alleen dat ik geen contact kan krijgen met KPN Netwerk. Ik moet in het keuze menu mijn postcode inspreken en dan word ik meteen met de onderaannemer doorverbonden.


@deFrys Ja ik heb alleen geen facebook meer 😶 Ik probeer het nu wederom telefonisch… Op hoop van zegen.


Via hun website Service en contact | KPN Netwerk kunt u de verschillende contactvormen bekijken.


@HansaanZet ja maar mail duurt dus 3 weken, via telefonisch menu kom bij onderaannemer terecht, facebook/twitter heb ik niet.


Ik zie toch echt reactietijd 3 werkdagen staan.


Ja maar als je het bericht verzend staat er: het is erg druk het kan 3 weken duren. Spoed? Bel dan. 
En als je belt kom ik dus weer aan het begin van het probleem uit….


Opgelost. Iemand gesproken; gaat het oppakken.Â