Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben vorige week gebeld met de vraag wanneer jullie glasvezel kunnen aansluiten in huis. Dat is voor vandaag gepland. Echter heb ik gisteren geen bevestigingssms ontvangen. 

Gaat dit door vandaag? 

 

groeten, Alex 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op het forum @AlexNijenhuis :slight_smile:

Gaat het hierbij om een afspraak met een KPN monteur die onze Experia Box komt installeren en dergelijke? Zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

Of betreft het een afspraak met NetwerkNL voor het aansluiten van de verbinding zelf? In dat geval hebben we vanuit ‘KPN de internetprovider’ waar je nu contact mee hebt, géén inzage in wanneer er iemand langskomt. In dat geval kan je contact zoeken met NetwerkNL om na te vragen hoe het zit!


Ze zouden weken geleden glasvezel komen aansluiten maaier ik heb

Tot op heden niks meer gehoord vind dit echt schofterig ze willen wel

Verkopen maar iets gratis komen doen €an hoor je niks meer 


In maart 2022 is glasvezelkabel aanleg klaar gekomen in mijn buurt. In juni ben ik gebeld door Volker Wessels, ik kon de telefoon toen niet opnemen heb dus teruggebeld. Moest postcode en huisnr doorgeven, andere mogelijkheid werd niet niet geboden. Inmiddels is dit bijna 3 maanden geleden en nog steeds niets gehoord. Toestemming voor glasvezel is allang geleden gedaan. Waarom hoor ik niets meer? Communicatie met KPN verdiend geen schoonheidsprijs, helaas.


Geduld. U komt vanzelf een keer aan de beurt.