Skip to main content

Hoe is het mogelijk dat KPN monteurs blijft sturen 4 x KPN provider die dan constateert dat er geen signaal op de aangesloten glasvezel staat die belt met KPN netwerk die dan 4 x een monteur sturen

die doen dan een meting en constateren dat erĀ 47 meter aan glasvezel ligt, ik zal er een case van maken

en daar blijft het dan bij, tot ik weer met KPNĀ ga bellen en dan begint bovenstaande cyclus opnieuw.

omdat in de database van KPN staat als ik mijn postcode en huisnummer invul ik een glasvezel aansluiting heb, dus de case die naar KPN netwerk is gestuurd wordt dan gecanceld omdat zij zien

en denken het is al opgelost deze woning heeft al een glasvezel aansluiting. hoe krijg ik deze cyclus doorbroken, zodat er een signaal op komt te staan.

Bovenstaande is al 10 maanden aan de gang, de OSD is geplaatst, modem en TV boxen zijn ook al 10

maanden in mijn bezit, maar een oplossing nee dat is niet mogelijk, niemand die dit oppakt.

Bij klantenservice beloven ze allemaal dat ze met een oplossing terug zouden bellen niet 1 keerĀ 

dat ik ben terug gebeld, ik moet zelf contact opnemen met KPN anders gebeurt er helemaal (nu ook niet)

niets. de aanvraag voor internet en TV heb ik in oktober 2023 gedaan we zijn dikĀ een jaar verder nu.

Hoi ā€‹@Duur 0.1. Welkom op de community! Wat vervelend om te horen dat je al zo lang zonder werkende glasvezelaansluiting zit en steeds opnieuw tegen hetzelfde probleem aanloopt. Ik kan me heel goed voorstellen hoe frustrerend dit moet zijn, zeker na alle moeite die je al hebt gedaan. Dit is echt niet hoe het hoort te gaan, en ik wil graag helpen om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden.

Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer kunnen invullen in je profiel? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor moderators. Laat hier even weten zodra je dit hebt gedaan, dan zorg ik ervoor dat dit wordt doorgezet naar de juiste afdeling om je situatie verder te onderzoeken en op te lossen.

Ā 

Postcode huis nr. plus klant nr. van mobiel ingevuld van internet geen idee wat dat isĀ Ā 

Postcode huis nr. plus klant nr. van mobiel ingevuld van internet geen idee wat dat isĀ Ā 

Dus je bent nog geen klant inzake een thuisabonnement via de ā€˜oudeā€™ koperaansluiting???

Op je thuisfactuur vind je je klantnummer ā€‹@Duur 0.1Ā 

Ik schijf een heel verhaal over dat ik geen signaal op de glasvezelaansluiting heb

nog steeds niet en jij begint over een thuisfactuur, type even mijn postcode en huis nr in

dan kan je zien dat ik nog nooit een internet aansluiting van KPN heb gehad en dat ik die graag

wil in de form van glasvezel.

Ā 

ā€‹@Duur 0.1Ā Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een ticket aangemaakt en doorgezet naar de juiste afdeling binnen KPN. Zij pakken dit verder op en nemen contact met je op wanneer dat nodig is. Meer dan dit kan ik zelf helaas niet doen, maar hou je mij wel in dit topic op de hoogte van de ontwikkelingen.

ga ik doen thanks Vikash

Goede morgen ik ben gebeld door een aannemer van KPN netwerk vanmorgen met de mededeling dat

er een ploeg komt om op 29-11-2024 tussen 12:00 en 15:00 uur om het aan te sluiten,

nu heb ik wel vaker beloftes gehad van aannemers die zijn ingehuurd door KPN netwerk niet 1 keer

zijn ze die nagekomen, maar goed ik wacht af wat er dit keer gebeurd.

Ā 

Dat is goed nieuws. Ik begrijp dat je het eerst nog maar moet zien of ze hun afspraak gaan nakomen. Ik hoor graag van je hoe dit afloopt.Ā 

Reageer