Hoe is het mogelijk dat KPN monteurs blijft sturen 4 x KPN provider die dan constateert dat er geen signaal op de aangesloten glasvezel staat die belt met KPN netwerk die dan 4 x een monteur sturen
die doen dan een meting en constateren dat erĀ 47 meter aan glasvezel ligt, ik zal er een case van maken
en daar blijft het dan bij, tot ik weer met KPNĀ ga bellen en dan begint bovenstaande cyclus opnieuw.
omdat in de database van KPN staat als ik mijn postcode en huisnummer invul ik een glasvezel aansluiting heb, dus de case die naar KPN netwerk is gestuurd wordt dan gecanceld omdat zij zien
en denken het is al opgelost deze woning heeft al een glasvezel aansluiting. hoe krijg ik deze cyclus doorbroken, zodat er een signaal op komt te staan.
Bovenstaande is al 10 maanden aan de gang, de OSD is geplaatst, modem en TV boxen zijn ook al 10
maanden in mijn bezit, maar een oplossing nee dat is niet mogelijk, niemand die dit oppakt.
Bij klantenservice beloven ze allemaal dat ze met een oplossing terug zouden bellen niet 1 keerĀ
dat ik ben terug gebeld, ik moet zelf contact opnemen met KPN anders gebeurt er helemaal (nu ook niet)
niets. de aanvraag voor internet en TV heb ik in oktober 2023 gedaan we zijn dikĀ een jaar verder nu.