Hoi ā@Duur 0.1. Welkom op de community! Wat vervelend om te horen dat je al zo lang zonder werkende glasvezelaansluiting zit en steeds opnieuw tegen hetzelfde probleem aanloopt. Ik kan me heel goed voorstellen hoe frustrerend dit moet zijn, zeker na alle moeite die je al hebt gedaan. Dit is echt niet hoe het hoort te gaan, en ik wil graag helpen om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden.
Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer kunnen invullen in je profiel? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor moderators. Laat hier even weten zodra je dit hebt gedaan, dan zorg ik ervoor dat dit wordt doorgezet naar de juiste afdeling om je situatie verder te onderzoeken en op te lossen.
Ā
Postcode huis nr. plus klant nr. van mobiel ingevuld van internet geen idee wat dat isĀ Ā
Postcode huis nr. plus klant nr. van mobiel ingevuld van internet geen idee wat dat isĀ Ā
Dus je bent nog geen klant inzake een thuisabonnement via de āoudeā koperaansluiting???
Op je thuisfactuur vind je je klantnummer ā@Duur 0.1Ā
Ik schijf een heel verhaal over dat ik geen signaal op de glasvezelaansluiting heb
nog steeds niet en jij begint over een thuisfactuur, type even mijn postcode en huis nr in
dan kan je zien dat ik nog nooit een internet aansluiting van KPN heb gehad en dat ik die graag
wil in de form van glasvezel.
Ā
ā@Duur 0.1Ā Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een ticket aangemaakt en doorgezet naar de juiste afdeling binnen KPN. Zij pakken dit verder op en nemen contact met je op wanneer dat nodig is. Meer dan dit kan ik zelf helaas niet doen, maar hou je mij wel in dit topic op de hoogte van de ontwikkelingen.
Goede morgen ik ben gebeld door een aannemer van KPN netwerk vanmorgen met de mededeling dat
er een ploeg komt om op 29-11-2024 tussen 12:00 en 15:00 uur om het aan te sluiten,
nu heb ik wel vaker beloftes gehad van aannemers die zijn ingehuurd door KPN netwerk niet 1 keer
zijn ze die nagekomen, maar goed ik wacht af wat er dit keer gebeurd.
Ā
Dat is goed nieuws. Ik begrijp dat je het eerst nog maar moet zien of ze hun afspraak gaan nakomen. Ik hoor graag van je hoe dit afloopt.Ā
En weer heeft KPN me laten zitten niemand komt er opdagen geen telefoontje om het af te zeggen
helemaal niets, het is echt schofterig hoeĀ je door KPN wordt behandeld, dit is afspraak 35 die niet
is nagekomen, beloven dat kunnen ze wel, ik maak 2 maanden geleden mee, ik kom terug van
boodschappen laat mijn boodschappen uit de auto, zie een auto stopen een man met een KPN jasje
stapt uit en gooit een kaartje in mijn brievenbus met de tekst ik heb je helaas gemist,Ā ik spreek
hem er op aan dat dit niet erg netjes is om niet eerst aan te bellen om te kijken of ik thuis ben
je neemt de weg van de minste weerstand, is makkelijker of niet ?,Ā ik heb nog nooit iemand zo rood
zien worden omdat hij betrapt is, maar dit zijn de streken van KPN ik geloof dat het een aannemer was die werk (streken)Ā verricht voor KPN Netwerk.
Hoi ā@Duur 0.1. Dit had je ergens al een beetje verwacht. Heel vervelend dat het uiteindelijk toch ook zo is gelopen. Ik heb jouw ticket, wat ik eerder al had aangemaakt, nu maar verder geĆ«scaleerd en het bericht hierboven met deze afdeling gedeeld. Ik hoop natuurlijk dat dit alsnog zo snel mogelijk wordt geregeld, maar begrijp ook dat je daar niet veel vertrouwen meer in hebt. Meer dan dit kan ik zelf helaas niet doen.Ā
ik hoop niet dat deze topic sluit wat dan ben je de zoveelste van KPN die me laat zitten
Zeker niet, wij sluiten hier pas automatisch een topic nadat er 6 maanden geen reactie is geplaatst in het topic. Wanneer dat zo is kan je altijd een nieuw topic aanmaken en verwijzen naar het oude topic
Ik ben vandaag 04-12-2025 gebeld met een nieuwe datum 20 december 2025 (het jaartal dat hoop ik)
voor aansluiting glasvezel, uitgelegd wat ik hierboven heb geschreven over niet thuis kaart in de bus,
en de afspraken die niet worden nagekomen. lomp gedrag geen excuses voor dat we niet zijn komen opdagen.
het antwoord dat ik kreeg was āja dat heb ik meer gehoord slechte zaak ik vermeld het in uw dossier, ik vraag waarom in mijn dossier?Ā als U dan weer belt lees de service medewerker dat, natuurlijk zeg ik, en verder niets, moet dit niet eens een keer aan een manager worden voorgelegd zeg ik, nee ik moet maar
een klacht indienen, KPN verzaakt om problemen op te pakken, als klant sta je er helemaal alleen voor
niet 1 medewerker speelt dit door aan eenĀ crisismanager als die er al is, bij KPN kan je gewoon je gang gaan, half werk leveren, klanten afspraken niet nakomen, lomp gedrag. Bellen naar de klantenservice heeft geen zinĀ die lossen het probleem op doorĀ het sturen van eenĀ monteur daar heb ik er al 8 van gezien, dit probleem staat niet in het service-script, van de servicemedewerker dus weet hij/zijĀ niet wat ze er mee aan moeten, dus stuur maar een monteur. wat een puinhoop is het bij KPN en wat een geld of dat het kost 8 x een monteur voor jan met de korte achternaam en danĀ heb ik het alleen over mijn glasvezel aansluiting, het verslag van een monteur wat wordt daar dan mee gedaan als hij is geweest, ik weet het wel niets, als dit 8 x gebeurd gaat er dan bij niemand een licht branden. wordt vervolgd.
De weg hiernaartoe is inderdaad niet soepel is verlopen.Ā Het is vervelend dat eerdere afspraken niet zijn nagekomen en dat je geen duidelijke antwoorden hebt gekregen. Daarnaast is het natuurlijk niet de bedoeling dat er meerdere monteurs langskomen zonder dat het probleem wordt opgelost. Maar helaas hebben wij daar niet veel invloed op. Ik zie dat er contact is geweest en dat er een nieuwe afspraak is ingepland op 20 december. Goed om te zien dat er een nieuwe afspraak is gepland voor de glasvezelaansluiting. Hopelijk is dit een stap richting een definitieve oplossing. Laat je hier nog even weten hoe dit afloopt?
Vikash de zin die jij schrijft hoor ik bijna uit iedere mond van een KPN medewerker
āhelaas hebben wij daar niet veel invloed opā een standaard zin als men er zelf niet meer uitkomt
of weet wat te doen, problemen worden niet opgepakt, als er geen digitale knop is voor het probleem
waarmee de klant komt, blijft het probleem ook bestaan.
Ā