Skip to main content

Kan ik met iemand (video) bellen om mij te helpen met het aansluiten van mijn Modem KPN box 12 in mijn nieuwe appartement?

Ik heb alle stappen gevolgd van het stappen plan, het groene lampje van WiFi op de modem brand, maar de WiFi doet het niet op mijn telefoon/tv.
Ik heb een glasvezel aansluiting in mijn appartement, en heb het glasvezel kastje erover heen geschoven. Ik heb de stroomadapter aangesloten en de rode ethernet kabel verbonden met de modem.

Alleen brand er een rood lampje op het glasvezelkastje met “alarm”.

Kan iemand mij hierbij helpen?

 

Alvast bedankt.

@Glasvezel aansluiting modem Welkom op het forum. 

Als je hulp nodig hebt bij het aansluiten van je modem kun je inderdaad bellen met 0800-0402. Mijn collega's aan de telefoon kunnen je dan verder helpen. 

Misschien lukt het met ons topic over de Box 12 ook al om er uit te komen? 

 


Telefonisch kan ik maandag pas met iemand bellen, kan iemand wellicht mij nu via dit forum kunnen helpen? 
 

Ik heb een foto toegevoegd van het probleem met het glasvezelkastje.

 

Alvast bedankt. 
 

 


@Glasvezel aansluiting modem Als je belt naar 0800-0402 en je geeft aan dat je een storing hebt (waar het op lijkt met een rood alarm lampje), dan zou je ook op zondag een medewerker aan de lijn moeten krijgen. 

Mocht dat niet lukken, zou je dan je forumprofiel kunnen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt?