Skip to main content

Een paar jaar geleden is KPN (mensen met jasjes van KPN) bezig geweest met glasvezel aanleggen in mijn appartement. Bij de finale test bleek het niet te werken. Ze zoudenĀ hier nog voor terugkomen, maar dat is nooit gebeurd. ErĀ zijn al een aantal maal verkopers van KPN (mensen met jasjes van KPN) langs geweest om me een glasvezelabonnement te verkopen. Als ik ze vertel dat ik nog op een test wacht dan kunnen ze daar weinig mee. De laatste verzekerde mij dat hij echt bij KPN werkte en dat hij het door zou geven, maar hij verwachte niet dat KPN er iets aan zou doen. Ik heb geen zin een KPN abonnement te nemen als blijkt dat ik daarna nog een tijd moet wachten moet wachten op een reparatie.Ā Wat nu?

HoiĀ @JJJackĀ 

Welkom op de community van KPN.

Hiervoor kun je het beste even contact opnemen met Netwerkbeheerder KPN, die gaan namelijk over de aanleg en onderhoud van het glasvezelnetwerk.
Daar kun je vragen, waarom het allemaal zo lang duurt en waarom er nog geen test is gedaan.

Netwerkbeheerder KPN kun je telefonisch bereiken via:Ā 0880 06 37 44
(Bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur)

Bij Netwerkbeheerder KPN kun je eventueel ook een klacht hierover indienen, via hetĀ online klachtenformulier:Ā Klacht over onze werkzaamheden

KPN de provider (waarvan deze community is) gaat alleen maar over het o.a. verkopen van internetabonnementen en mobiele abonnementen, facturatie,Ā problemen en storingen bij bestaande klanten, niet over de aanleg van het glasvezelnetwerk.


Hallo @JJJack, mijn advies zou dan in eerste instantie ook gelijk zijn aan datgene hierboven is gepost. Mocht je contact gehad hebben met de Netwerkbeheer afdeling, ben ik wel benieuwd naar hun reactie.Ā 


Reageer