Skip to main content

Ik heb vandaag de kpn aansluiting in gebruik genomen. Bij het plaatsen van het aansluitkastje kwam het muurkastje (het vaste aansluitpunt) los.

Deze heeft aan de achterkant een muurplaat die met 2 schroeven zit vastgeklemd op de muur. Ik krijg het muurkastje niet meer vastgeklemd. Is er een manier om de achterkant van het muurkastje los te maken? (dan kan ik eerst de muurplaat vastzetten).

Of is dit een klus voor een kpn monteur?

Hoi @Vanrooij . Welkom op het forum.

Dit is eigenlijk KPN domein. Kun je eens een foto van de situatie plaatsen?


Bedankt voor de snelle reactie.

 


De schroeven zitten nog gewoon in de muur zo te zien? Zijn die dan uit het kastje gebroken ofzo?


Zitten 2 sleufgaatjes achter dat kastje.

Even goed mikken en zachtjes naar beneden drukken 


Niet het goede plaatje maar hier zitten ze ook rechts en links in het midden...


Niet het goede plaatje maar hier zitten ze ook rechts en links in het midden...

Slecht voorbeeld, want dat zijn geen schroefgaten, maar gaten voor de ophangbeugel.


Ik kan me niet voorstellen dat er achter in dat glasvezelkastje sleufgaten zitten. Want het is niet de bedoeling dat kastje ooit van de muur te halen.


@Vanrooij De hele aansluiting is vd muur gekomen,  de voorkant hiervan moet er af en de achterkant (grondplaat) moet dan weer aan de muur bevestigd worden deze mag u zelf niet open maken om beschadiging vd glasvezel aders te voorkomen. Hier moet een monteur voor komen idd. Beste is morgen bellen met 0800-0402 en de situatie doorgeven. Succes!!

 


@Vanrooij  Bellen is het snelste, idd.   Mocht dat niet lukken. Ik ben er vandaag tot 11:30

Als ik het voor je moeten doen dan heb ik je profielgegevens nodig. Kun je in dat geval de gegevens invullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Bedankt voor de reacties, ik moet de helpdesk maandag terugbellen. Er is vandaag niemand bereikbaar bij de afdeling Netwerk. Komt wel goed denk ik.

PS de muurplaat zit idd met 2 sleufgaten geschroefd. Er is weinig beweegruimte waardoor ik het zelf niet meer vast kan zetten.