Skip to main content

Beste kpn medewerkers, forumleden en overige lezers. 
 

ik weet even niet meer wat ik moet doen.  
 

Op 15 september 2023 heb ik glasvezel afgesloten van kpn. Volgens de dame aan de telefoon was dat allemaal binnen een maand geregeld. 

na een hoop mails en sms statusberichten bleef het vervolgens stil in november en ben ik zelf maar eens gaan bellen. 

6 december stonden er ineens 2 heren voor de deur die de glasvezelkabel kwamen installeren. Na vertrek gaven ze aan dat ik zelf even moest bellen met kpn netwerk om de aansluiting te activeren. toen ik dit wilde doen bleek dat er nog een monteur moest komen om een ander kastje te installeren. 
 

na opnieuw 2 maanden bellen kwam er op 6 februari opnieuw 2 monteurs (die overigens dachten dat ze een kabel moesten ingraven) die het laatste kastje hebben geïnstalleerd. Ter plaatse werd contact opgenomen met kpn en na 45 minuten zou de aansluiting moeten werken… 

 

Op 12 februari ontving ik een pakket met modems tv kastje etc en in de bestelportal stond aangegeven dat op 14 februari alles actief zou moeten zijn. 
 

inmiddels zijn we weer een maand 10/15 telefoontjes, 7 terugbelverzoeken en 4 medewerkers die me zo lang in de wacht lieten staan verder en heb ik nog steeds geen internet. 
 

kpn blijft aangeven dat kpn netwerk de installatie moet activeren en kpn netwerk blijft zeggen dat ik bij kpn moet zijn. Een klassiek gevalletje kastje naar de muur… 

 

kpn reageer inmiddels nergens meer op , niet op klachten en zelfs de belofte van een medewerker aan de telefoon dat de bestelling wordt geannuleerd kan niet verwerkt worden. 
 

ik weet even niet meer wat ik moet doen, wie ik moet bellen of wie me kan helpen. Ik hoop dat iemand dit leest en zich verantwoordelijk voelt voor dit probleem en het voor ons kan oplossen. 
 

of door het internet werkend te krijgen of door de order te annuleren. 
 

kpn ik heb nog nooit ergens zo’n slechte ervaring gehad 

met verdrietige groet, 

 

een zeer teleurgestelde klant 

 

Goedemiddag @Mbakker15, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze community :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai; na zo'n lange tijd wil je natuurlijk gewoon weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten. Nu begrijp ik dat je hier al meerdere malen over hebt gebeld en dat dit tot dusverre geen resultaat heeft opgeleverd. Desondanks zou ik je toch willen vragen om dit eens neer te leggen bij de afdeling die verantwoordelijk is voor opzeggingen & annuleringen, zij kunnen de exacte status van je bestelling direct voor controleren. Je kunt ze bereiken door met het gratis nummer 0800 0402 te bellen en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging, op die manier kom je meteen uit bij de juiste afdeling. Wil je mij via deze weg laten wat ze daar precies aangeven? Dan kunnen we vanuit daar verder gaan kijken! Hoor het in ieder geval graag van je wat daar is uitgekomen.