Skip to main content

Als ik online ben met mijn laptop en tv kijk en ik moet wat downloaden of streamen met zoom dan gaat de tv haperen en krijg een foutmelding dat de modem geen verbinding meer heeft

TJa, ik kan natuurlijk de tv uitzetten maar dat is de bedoeling niet, glasvezel is idd sneller maar kan het ookmeerdere verbindingen aan ?

Ja natuurlijk  heb ik het stappenplan gedaan en de snelheid van internet gechecked daar is niks mis mee

de vraag is zijn dit kinderziektes en kan KPN dit oplossen?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Frederik E , wil je je glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom halen en na herstart de KPN-modem/router eens resetten. Gaat het nu beter?

Succes.

 


Goedemiddag @JanD, welkom op het forum!

Irritant dat je problemen ervaart met de verbinding. Heb je de tip van @JanD al geprobeerd en het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos gemaakt? Ben benieuwd of je daarna verbetering merkt!


Hallo @Jose_ , je schrijft neem ik aan aan @Frederik E  en niet aan mij, zijnde @JanD 


Ik heb het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos gedaan maar helaas geen verbetering


Hoe is de laptop verbonden? Hoe is de tv ontvanger verbonden? Is de tv ontvanger verbonden via een kabel bestaande uit 1 stuk zonder dat er andere kastjes ofzo tussen zitten? 


Zijn beide apparaten bekabeld verbonden én via dezelfde switch? Of, nog “erger” via dezelfde stopcontact-adapter? Zoals een DVS 1200.
Gebruik van internet én tv-decoder tegelijk via DVS wordt ontraden.


Gebruik van internet én tv-decoder tegelijk via DVS wordt ontraden.

Vroeger met de DVS200 was dat wellicht van toepassing maar met de DVSsen van tegenwoordig mag dat geen enkel probleem zijn.

 

@Frederik E, Heb je naast de V12 nog andere wifi toegangspunten in gebruik en zo ja, welke?


Hi @Frederik E,

We hebben niets meer van je gehoord. Heb je nog iets aan de bovenstaande tips gehad?