Skip to main content

Ik woon aan een huis langs de dijk. Op de dijk hebben ze een glasvezel kabel liggen. Onze buren hebben het toen wel genomen, maar wij niet.

Nu wil ik toch graag glasvezel. Weet iemand wat de kosten zijn om het naar je huis te leggen en of het mogelijk is via kpn? Delta heeft toen der tijd de glasvezel langs de dijk aangelegd. Maar ik ga liever niet naar Delta. Veel slechte recensies.

Via https://netwerk.kpn.com/ kun je controleren of KPN bij jou kan leveren @Sanderjo 


Bedankt.

Er staat dat ze plannen aan het maken zijn. Maar ze kunnen van kpn mijn niet aansluiten op een kabel die van Delta is?

Moet ik dan persee bij Delta internet afnemen?


Nee kpn en delta werken niet samen.  Als er staat dat er plannen zijn dan duurt het nog wel 2 jaar. 


Ah oké bedankt.

Heeft iemand ervaring met delta?

Internetsnelheid is nu 47mbit/s. Ook valt de wifi regelmatig uit. Niet optimaal dus

 

 


47Mbit/s bekabeld gemeten? is een mooie snelheid @Sanderjo heb je onderstaande link al eens gevolgd voor een betere wifi:

Als KPN-klanten hebben wij uiteraard geen ervaring met Delta. Je schrijft dat de buren het wel hebben, vraag het de buren even.

 


Ah oké bedankt.

Heeft iemand ervaring met delta?

Internetsnelheid is nu 47mbit/s. Ook valt de wifi regelmatig uit. Niet optimaal dus

 

 

Hier al drie jaar zakelijk glasvezel van Delta (Caiway) Super stabiel, 940 Mbps down/up. Geen klachten.

Prive KPN VDSL+4G, 80/10 Mbps. Niet meer zo stabiel als vroeger maar het gaat.

Â