Skip to main content

Het glasvezel is op 29 oktober aangelegd en opgeleverd door kpnnetwerk en als ik dat check op de site staat er " je huidige netwerk: glasvezelnetwerk beschikbaar" .

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Ook bij mij geen aansluitkastje geplaatst voor aansluiten glasvezel op modem. Ben hier nu al een maand over aan het bellen met klantenservice en krijg steeds te horen dat ik terug gebeld ga worden voor inplannen monteur! Heb afgelopen dinsdag dit te horen gekregen  maar moet nu nog gebeld worden. Ik ben nu bijna op het punt dat ik KPN ga verlaten met al mijn abonnementen. 


De grote vraag is of glasvezel al opgeleverd is. Als de netwerkbeheerder dat nog niet heeft gedaan kan er ook geen afspraak gemaakt worden. Hoe lang heb je de aansluiting al in huis?


Hallo @Famile Helsen bij www.kpnnetwerk.nl kun je, via het ingeven van je postcode en huisnummer, zien of de glasvezelverbinding al is opgeleverd.

Zo ja, dan kun je KPN, de provider, bellen met een verzoek voor migratie van koper naar glas. Dan wordt er een afspraak voor je ingepland en komt een monteur e.e.a. werkend aansluiten en opleveren.

Succes.


Dan gaat een moderater je helpen.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. Dan kunnen ze meteen aan de slag voor je.


Hallo @Famile Helsen of even bellen met KPN morgen, 0800 0402 zoals ik eerder beschreef en hieronder citeer:

Zo ja, dan kun je KPN, de provider, bellen met een verzoek voor migratie van koper naar glas. Dan wordt er een afspraak voor je ingepland en komt een monteur e.e.a. werkend aansluiten en opleveren.

Succes.


@JanD dat heeft ts al diverse keren gedaan. Ik denk dat de order ergens vastgelopen is. Het is zaak dat nu iemand dit goed oppakt vandaar mijn advies om te wachten op een moderater. 


Het glasvezel is op 29 oktober aangelegd en opgeleverd door kpnnetwerk en als ik dat check op de site staat er " je huidige netwerk: glasvezelnetwerk beschikbaar" .

Ja, maar KPN provider moet ook nog het 1 en ander doen. Waarschijnlijk is die nog niet klaar. Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben. Het is alleen wel spijtig dat KPN dat niet duidelijk communiceert. 


@JanD dat klopt ik heb al uren aan de telefoon gezeten met klantenservice en elke keer weer het verhaal dat ik teruggebeld zou worden, maar dat is nog niet gebeurd en ik raak het behoorlijk zat!


Het glasvezel is op 29 oktober aangelegd en opgeleverd door kpnnetwerk en als ik dat check op de site staat er " je huidige netwerk: glasvezelnetwerk beschikbaar" .

Is er een wel een glasvezel abonnement aangevraagd bij KPN?

Zo nee, heeft u een xDSL abonnement bij KPN lopen?


Het glasvezel is op 29 oktober aangelegd en opgeleverd door kpnnetwerk en als ik dat check op de site staat er " je huidige netwerk: glasvezelnetwerk beschikbaar" .

Is er een wel een glasvezel abonnement aangevraagd bij KPN?

Zo nee, heeft u een xDSL abonnement bij KPN lopen?

Ja, er is een glasvezel abonnement aangevraagd!


Goedemiddag @Famile Helsen! Altijd fijn als er al klantgegevens ingevuld zijn in een Forum profiel: dank hiervoor!

Je hebt al een internet abonnement via KPN en wil graag overgezet worden naar Glasvezel, alleen is dat nu vertraagd en onduidelijk hoelang het gaat duren: heb ik het zo goed voor de bril?
Ik zie dat je het volgende bericht van ons ontvangen hebt:
KPN Netwerk neemt contact met u op voor het maken van een afspraak. Op de afgesproken datum installeert de glasvezelmonteur van KPN Netwerk het glasvezelaansluitpunt in uw woning. Na het testen van het aansluitpunt informeert hij KPN dat deze werkt.

Is dit al door hen gedaan?
Ik zie dat wij al een melding in behandeling hebben om uit te zoeken wat er precies aan de hand is en waarom de oplevering vertraging opgelopen heeft: ik zal mijn best doen om hier wat druk op te zetten. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het weten. 
 


Het aansluitpunt van het glasvezel zit inderdaad al in de woning!


Mooi!

Helaas heb ik geen concrete terugkoppeling voor jou: het is momenteel erg druk bij KPN Netwerk en het wachten is op een seintje vanuit hen, dat alles gereed is. Geniet en maak gebruik van je huidige verbinding en laten we hopen dat je niet al te lang meer hoeft te wachten! :fingers_crossed_tone4: