Skip to main content

Ik ben bezig met een verbouwing en heb de meterkast verplaatst. Ik zou graag de glasvezelkabel willen verleggen maar deze is nu beschadigd. Ik wil hem graag opnieuw laten schieten, want dat zou beter zijn dan lassen. Ik heb hier geen verstand van en zou graag willen weten bij wie ik terecht moet. 

Kan zomaar zijn dat er buitenshuis een hele nieuwe kabel moet worden aangelegd, vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer ende laatste 3 cijfers van je bankrekening .

Heb geen idee  hoelang het duurt dat @webcare Kpn reageert , wellicht kun je beter bellen met de klantenservice 0800-0402


Oei, als de kabel beschadigd is door eigen toedoen dan gaat het een prijzig grapje worden.
Overigens moet je in dit geval niet bij de provider KPN zijn maar KPNNetwerkNL.
Zij gaan over de fysieke infra, dus ook de vezels.
Mogelijk dat zij je dan doorverwijzen naar mijnaansluiting.nl

 

Ik ga mijn huis verbouwen en wil mijn meterkast verplaatsen en/of mijn aansluiting wijzigen

Bij een verbouwing van uw huis kan het mogelijk zijn dat u de meterkast gaat verplaatsen naar een andere plek in de woning. Ook kan het zijn dat u een grotere of kleinere aansluitwaarde nodig heeft. De aansluitingen voor elektriciteit, water, media en communicatie en (indien van toepassing in uw gemeente) gas of warmte worden dan gewijzigd.


Hoi @WAUWter, goed dat je even aan de bel trekt. Excuses voor mijn late reactie. Dat heeft te maken met de drukte. Wat @Dennis-L aangeeft klopt. Je kunt het beste contact opnemen met KPNNetwerkNL. Is dat inmiddels gelukt? Ik wacht je berichtje even af!


Reageer