Skip to main content

Afgelopen vrijdag was er een Monteur doordat mijn verbinding steeds veel te laag was. Toen hij de Experiabox 10 opnieuw ging opstarten kreeg de modem geen PPPE meer. Nadat hij het NT kastje vervangen had was er weer verbinding. Ook de snelheid was weer in orde. Maar gisteren had ik het probleem dat de verbinding compleet wegviel. Ik heb toen een speedtest gedaan en ik zag dat de upload na ± 70% gewoon stopte. Vandaag gebeld met KPN helpdesk en deze zag dat de verbinding regelmatig wegviel. Wat zou dat kunnen zijn? Morgen komt weer een Monteur. Hopen dat het dan wel in orde komt. 

Hoi @Hermann2411 . Is dit allemaal goed afgelopen?


De andere monteur heeft weer het NT kastje vervangen, en nu blijft het redelijk stabiel. In de nacht erna hebben ze ook onderhoud gedaan. Misschien dat toen ook iets veranderd is.


Okay. Hou 't even in de gaten. Mocht de NT willekeurig uitvallen wil ik dat graag weten.


Ok zal ik doen. Hij is wel stabiel nu maar de speed is niet zo als het hoort. Ik meet rechtstreeks op de modem met CAT6 aan PC. Download 824 Mbp/s Upload 895 Mbp/s via KPN speedlink. 

Download 712 Mbp/s Upload 917 Mbps via Ookla App op PC. 

Ik ben al blij dat hij redelijk stabiel is.