Skip to main content

Bij mij idem, vandaag gebeld en volgens degene die ik belde hebben ze geen order binnen gehad om mijn glasvezelpunt te monteren, net gecheckt in KPN winkel, order blijkt wel degelijk gegeven, erg rommelig allemaal bij KPN, veel mensen gesproken die niet de goede info geven, ik zit er over te denken geen KPN nu te nemen.

 

Een enkeling die mij wil serieus wil helpen, maar ondertussen nog altijd geen datum om glasvezelpunt te monteren terwijl kabel voor mijn deur boven de grond uitsteekt.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

@EJFR Als dat sprietje bij je voordeur steekt dan kan het weken/maanden duren voordat het naar binnen wordt gehaald.

En een abonnement afsluiten versneld dit proces dus absoluut niet.

Hier heeft het van graven tot echt aansluiten bijna een jaar geduurd.

En zolang dat sprietje bij je  voordeur zit heb je te maken met KPN netwerk en kan KPN zelf niks doen om het proces te versnellen.

 


Hallo @EJFR je abo kan dus gewoon doorgaan, maar dan via het kopernetwerk van KPN en als t.z.t. de glasvezel aangesloten is wordt je automatisch overgezet naar glas, maar inderdaad, van spriet voor het huis tot een werkende glasverbinding duurde bij mij ook een ½ jaar.


Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met Volker Wessels, daar werd mij verteld dat het tot zeker eind 2022 kan duren voor ik aangesloten kan worden omdat er geen capaciteit is, wat schetst echter mijn verbazing ik bleek vandaag een email gekregen te hebben dat ik rond 4 juli aangesloten gaat worden, schiet mij maar lek!!

 

Ik weet het het is een ander KPN bedrijf, maar ik meld het hier toch om aan te geven dat er bij het "andere" KPN bedrijf echt zaken structureel niet goed gaan, veel miscommunicaties!!

Waar dit "KPN bedrijf" onder te leiden heeft.