Skip to main content

Al sinds 3 weken is de glasvezel kapot. Er is al 4x een monteur geweest en ook zijn ze gaan graven van kpn netwerk. Er is inmiddels al tig keer gebeld naar kpn en we worden van kastje naar de muur gestuurd. Telkens krijgen we te horen ticket is al afgesloten, terwijl er niks is opgelost! Constant dagen vrij nemen voor een monteur is nu ook wel klaar. Kan er onderhand alsjeblieft een monteur komen die wellicht een nieuwe kabel aanlegt?!

Het constante bellen naar kpn heeft echt geen meerwaarde. We worden totaal niet gehoord.

Ha @Luc W, welkom! Wat ontzettend rot dit.. En nu met de feestdagen zal het wel niet sneller gaan..😓 De monteur die geweest is, is die ook van KPN Netwerk geweest? Of was deze van KPN? Ik zou je toch willen adviseren om nog eens te bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct met je meekijken. Je mag ook je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer, dan kijk ik er eens naar. Wel is het zo dat we rond de feestdagen minder aanwezig zijn, het is dus mogelijk dat het even duurt voordat je een reactie krijgt. 


Hallo Marcia,

 

Kpn netwerk is vorige week donderdag bezig geweest met de "reparatie" ondergronds. Maar liefst 6 uur lang. Geen idee wat hij gedaan heeft maar het werkt nog steeds niet. Afgelopen zaterdag een monteur van kpn geweest. Hij is gaan kijken in de centrale ruimte met zijn glasvezel lampje. Hij constateerde dat glasvezel niet werkte of aangesloten is. Zijn antwoord: bel maandag kpn maar weer. Dat doen we inmiddels iedere dag en rara; de super sorry kaart. Vandaag heeft mijn vriendin eindelijk iemand aan de lijn gehad, die het inderdaad bizar vond hoe er met ons probleem word omgegaan. Schijnbaar loopt er nu weer een ticket? Geen idee of dit zo is. Vetrouwen is inmiddels wel gedaald naar een dieptepunt. Communicatie richting ons over eventuele updates wat er nu gaat gebeuren zou onderhand wel eens prettig zijn. Ik zal mijn forum profiel aanpassen en hoop op een antwoord/oplossing..


Ha @Luc W, vanwege vakantie en ziekte nu pas een bericht van mij: excuses! Klopt het dat het gisteren is opgelost? Werken je diensten nu naar behoren? Zo nee: is er een vervolgactie bepaald? Zo ja: hebben mijn collega's het ook gehad over een vergoeding van de kosten? Als ik het zo bekijk, heb je 7 weken geen diensten gehad. Mocht dit kloppen, de storing is daadwerkelijk opgelost en er is (nog) niet gesproken over een vergoeding, laat je het me weten? Dan zorg ik ervoor dat je die alsnog krijgt.Â