Skip to main content

Een week geleden heeft een kpn monteur hier de glasvezelkast opgehangen, maar het signaal was nog niet actief, dit zou bij het wijkpunt liggen. Inmiddels een week verder, nog geen signaal (middelste lampje kastje brandt niet) en ik krijg sms’jes en mails van kpn dat mijn glasvezel actief is, maar dat ik het niet gebruik..ik heb hierover gebeld, meer dan een uur aan de tel. gehangen met als uiteindelijke antwoord dat ik af moest wachten…...Maar het signaal zou allang actief moeten zijn, dus ik vraag mij af waarop en hoelang het wachten is.

Hallo @Rosie B. het wil wel eens helpen de glaskast minimaal 2 minuten van de stroom te halen en daarna te herstarten.

 


Hallo Jan, hartelijk dank voor je reactie. Ik had dit al geprobeerd nav telefonisch contact met KPN, nu net voor de zekerheid nogmaals geprobeerd, helaas zonder resultaat.


Hoi @Rosie B., welkom hier. 

Nog geen diensten dus, dit terwijl je deze wel verwacht had. Nu wil je graag weten waarom het niet werkt en wanneer je wel internet krijgt. Die begrijp ik goed. Zou je jouw profiel willen voorzien van jouw gegevens en een seintje willen geven als je dat hebt gedaan. Dan ga ik meekijken hoe het ervoor staat. 


Hallo Bart, ik heb mijn gegevens aangevuld. Fijn dat je wilt meekijken, alvast bedankt!


Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb gelijk even gekeken.

De monteur heeft de installatie niet kunnen afronden, maar heeft daarbij de monteursbon verkeerd afgemeld. Hierdoor is dit nooit doorgezet naar onze achterliggende afdeling. Ik heb er nu alsnog voor gezorgd dat dit alsnog bij de juiste partij terecht komt. Mijn collega's van de Back Office nemen binnen drie werkdagen contact met je op om vervolgstappen te bespreken.


Hartelijk dank!


Ik heb niets meer van je vernomen. Ik ga er daarom van uit dat het probleem is opgelost. Indien je toch nog problemen ervaart, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.


Er komt aanstaande vrijdag een monteur van KPN Netwerk, ik hoop dat die het probleem kan verhelpen. Dank voor je reactie!


Ah, super om te lezen! Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten. We helpen je graag verder. :blush:


Nog niet opgelost helaas….Monteur zou vandaag tussen 8.00-10.00 komen, ik zit te wachten, maar er is niemand geweest. Nu lees ik de afspraakmail dor en zie ik dat ik een sms had moeten krijgen met bevestiging, deze heb ik niet gehad. Tevens staat er bij “bestelstatus” dat alles aangesloten is. Ben bang dus dat er iets mis is gegaan. Zou je dit voor me na kunnen kijken? Ik baal hier stevig van.


Monteur is inmiddels gearriveerd, hij had een andere tijd doorgekregen……. Ik denk dat het gaat lukken nu.