Skip to main content

Binnenkort komt op mijn adres een glasvezerlnetwerk actief en kan ik volgens de partij die dat aanlegt vrij kiezen voor een provider. Diverse providers hebben aantrekkelijke aanbiedingen voor (nieuwe) klanten. Nu ben ik al heel lang KPN klant en kan/wil ik de glasvezel wel via KPN houden. Maar kan ik dan gebruik maken van de aanbieding die KPN geeft aan nieuwe glasvezelabonnementen?

KPN heeft helemaal geen specifieke glasvezelabonnementen. U houd gewoon hetzelfde abonnement, u hoeft helemaal niets nieuws af te sluiten.


Hallo @DKK , als bestaande KPN-klant word je gratis omgezet van koper naar glas door KPN.

Alléén nieuwe klanten kunnen van de glasvezelaanbieding gebruik maken.

 


Hallo @DKK , als bestaande KPN-klant word je gratis omgezet van koper naar glas door KPN.

Alléén nieuwe klanten kunnen van de glasvezelaanbieding gebruik maken.

 

Dat is dan ook niet echt een "glasvezelaanbieding", maar gewoon een nieuwe klanten korting.


Hallo @DKK , als bestaande KPN-klant word je gratis omgezet van koper naar glas door KPN.

Alléén nieuwe klanten kunnen van de glasvezelaanbieding gebruik maken.

 

Dat is dan ook niet echt een "glasvezelaanbieding", maar gewoon een nieuwe klanten korting.

Hallo @Nick83 , nee dat is geen gewone nieuwe klantenkorting zoals standaard op KPN.com staat. De glasvezelaanbieding is nog veel aantrekkelijker voor nieuwe klanten waarbij net een nieuw glasvezelpunt is aangelegd. 


Dus ook hier geldt dat je moet overstappen naar een ander om korting te krijgen :frowning2: ?!


Hallo @DKK , als bestaande KPN-klant word je gratis omgezet van koper naar glas door KPN.

Alléén nieuwe klanten kunnen van de glasvezelaanbieding gebruik maken.

 

Dat is dan ook niet echt een "glasvezelaanbieding", maar gewoon een nieuwe klanten korting.

Hallo @Nick83 , nee dat is geen gewone nieuwe klantenkorting zoals standaard op KPN.com staat. De glasvezelaanbieding is nog veel aantrekkelijker voor nieuwe klanten waarbij net een nieuw glasvezelpunt is aangelegd. 

Je ... bedoelt de kortingen die door deurverkopers beloofd worden? 🤔


Hallo @Nick83 ,  mijn zwager, Ziggo klant, kreeg een brief van KPN met de aanbieding, geen verkoop aan de deur dus.