Skip to main content

Bij de herontwikkeling van discotheek Apollo in Helden naar 11 appartementen is midden januari een aanvraag gedaan voor glasvezelaansluiting bij KPN.

Tot op heden nog niets en als er gebeld wordt naar KPN krijgen we het antwoord dat er nog geen terugkoppeling is van de onderaannemer. Maar nu heb ik de onderaannemer gebeld met de vraag of hun me iets meer konden vertellen. Maar daar kreeg ik als antwoord : Er is voor dit project tot op heden (vandaag dus) geen aanvraag gedaan / opdracht hiervoor gegeven.

Wie er ook van de andere 10 huurders belt krijgt als antwoord van de KPN dat er nog geen terugkoppeling is van de onderaannemer of zelfs verschillende antwoorden.

Hoe werkt zoiets en hoe kan het zijn dat het zo ontzettend traag loopt? Hoe kan het dat niemand van de KPN medewerkers iets meer kan vertellen? Hoe kan het dat er nog geen opdracht of in ieder geval een aanvraag ligt bij de onderaannemer?
Hoe kan het dat er bij KPN geen manager is ? Hoe kan het dat er KPN niemand zich verantwoordelijk voelt voor iets ?

Heb je de aanvraag niet via www.mijnaansluiting.nl aangevraagd? Zover ik weet moeten alle aansluitingen daar aangevraagd worden. Overigens is kpnnetwerk.nl degene die over het netwerk gaat. Hier ben je bij kpn de provider. Maar een moderator gaat hier vast op reageren.


Nee dat heeft de eigenaar van de appartementen gedaan in JANUARI!!

Maar tot op heden NIETS en alleen maar toezeggingen maar voor de rest helemaal niets, welke afdeling ik ook bel. Ze wijzen steeds naar een ander. "Het ligt niet bij KPN, het ligt bij een externe”

 

Klachtenmails sturen heeft ook geen zin, want daar krijg ik geen antwoord op

Chatten heeft geen zin, krijg ik geen antwoord op

 

En ze proberen ze je wat te paaien met wat extra MB op je mobiel.

 


Nee dat heeft de eigenaar van de appartementen gedaan in JANUARI!!

Maar tot op heden NIETS en alleen maar toezeggingen maar voor de rest helemaal niets, welke afdeling ik ook bel. Ze wijzen steeds naar een ander. "Het ligt niet bij KPN, het ligt bij een externe”

 

Klachtenmails sturen heeft ook geen zin, want daar krijg ik geen antwoord op

Chatten heeft geen zin, krijg ik geen antwoord op

 

En ze proberen ze je wat te paaien met wat extra MB op je mobiel.

 

Ik stuur je even een DM.