7 oktober staat mijn glasvezelaansluiting gepland.
Ik heb nog geen glasvezelkastje ontvangen om de boel dan aan te sluiten.
Hoe kom ik aan zo'n kastje?
7 oktober staat mijn glasvezelaansluiting gepland.
Ik heb nog geen glasvezelkastje ontvangen om de boel dan aan te sluiten.
Hoe kom ik aan zo'n kastje?
Hallo
Hoi JanD
Dat aansluipunt zijn ze dus voor geweest en was gecontroleerd, telefonisch overstap aangevraagd naar glasvezel.
Ben een beetje bang dat ik vrijdag geen koperaansluiting meer heb en ook dat kastje voor glasvezel er nog niet is.
Hallo
Wat zie je als je klikt op
bereid je installatie alvast voor
Ik krijg uitleg over dat zwarte kastje, maar niet hoe ik er aan kom
Hallo
Die heeft de KPN monteur voor je in de bus liggen. Dus geen paniek, gaat allemaal goedkomen .
Het lijkt mij hier toch om een d.h.z. installatie te gaan. Is er een afspraak ingepland met een installatiemonteur voor 7 oktober
Ja zelfinstallatie, geen afspraak.
Ik ga wel even proberen te bellen, bedankt!
Maar wanneer is deze glas aansluiting aangelegd
Maar wanneer is deze glas aansluiting aangelegd
Hallo
Hallo
Ja maar dat plaatje is op de website standaard. Er schijnen ook mensen met een XGS-PON aansluiting naar deze handleiding gestuurd te worden. Dus vandaar voor de zekerheid even de vraag.
We zullen het meemaken
De glasvezelaansluiting is een paar weken terug aangelegd. Afbeelding die ik stuurde had ik van internet gehaald, maar ziet er zo uit als bij mij thuis
Inmiddels klantenservice gesproken, er is geen installatiemateriaal naar mij onderweg en ook geen afspraak met een monteur ingepland.
Ik wacht het even af, ben ook een week op vakantie vanaf 8 oktober.
Bedankt zover!
Hi
Laat ons hier even weten of het morgen lukt. Anders ga ik dit voor je nakijken en eventueel een monteur inplannen.
Vandaag dus niks neer gehoord over mijn aansluiting. Had gehoopt dat ik het zelf zonder monteur kan doen?
Wat heeft u met dat kastje uitgespookt?
Zo is die bij mij ook achtergelaten. Heb hem zelf maar netjes dicht gedaan. Overigens laten de aannemers wel eens wat meer open staan. Al drie nachten gezien verspreid over een maand dat de straatkast open staat. Dingen netjes dichtdoen is moeilijk :)
Hallo
Je hebt dan inderdaad een XGS PON aansluiting gekregen en deze kun je niet zelf installeren. Hopelijk kan
Dan kijk ik even met je mee.
Ik heb m'n profiel net bijgewerkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.