Beste,
Ik zal een korte omschrijving geven van de huidige situatie: Wij wonen in een nieuwbouwwoning en zijn de eerste bewoners. Wij waren altijd klant bij Ziggo maar hebben nu de overstap gemaakt naar KPN.
Als nieuwe klant was afgelopen week het moment daar dat we al het apparatuur van KPN (internet & televisie) konden aansluiten. Helaas kwam ik tijdens de installatie er al vrij snel achter dat er iets mis was met het glasvezel aansluitpunt. Het lampje van glas op het glasvezel kastje brandde namelijk niet bij het aansluiten.
Vervolgens contact gehad met kpn klantenservice. Deze hadden het vermoeden dat het probleem werd veroorzaakt door een kruising. Eerst werd mij verteld dat dit probleem vanaf afstand kon worden opgelost vervolgens was dit toch niet het geval. Gelukkig kon de volgende dag een monteur langs komen. Deze heeft toen een test gedaan vanuit de centrale kast en kwam tot de conclusie dat het niet om een kruising ging maar dat er iets mis was met het glasvezel punt. Gevolg hij kon dit niet oplossen hier moest een andere partij voor komen. Deze zou dezelfde dag nog bellen en mogelijk zelfs al langs komen.
Dit was echter niet het geval. De eerste mogelijkheid is aanstaande maandag. Nu zitten wij als nieuwe klanten de hele week dus zonder internet, geeft dit problemen i.v.m. thuiswerken en heb ik de eerste factuur al mogen ontvangen.
Kortom jammer genoeg geen goede start.