Skip to main content

2 weken geleden was een monteur om de glasvezelaansluiting in ons huis door te voeren. Hij heeft de installatie uiteindelijk afgebroken, omdat er geen werkende verbinding met het glasvezelnetwerk kon worden gemaakt. De monteur is vertrokken, ik kreeg nog per email een bevestiging dat de installatie niet gelukt is, maar verder geen informatie. Ik heb geen mogelijkheid gevonden om een medewerker te benaderen en te horen hoe hier nu verder mee om wordt gegaan.
Daarom plaats ik het bericht hier op het forum in de hoop dat ook KPN medewerkers hier af en toe iets lezen. Of misschien bestaat er wel ergens een service nummer of email, die ik alleen nog niet heb gevonden.

Het gratis nummer van de klantenservice is 0800-0402.


Dat klinkt niet goed, @thomas-p! Zit je op dit moment helemaal zonder diensten of kan je nog gebruik maken van de koperverbinding? Zou je ook je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kijk ik even met je mee.


Dank @Joep1965 ! Ik heb contact gelegd met de klantenservice, maar ik moet toch blijkbaar verbinding opnemen met KPN netwerk beheer - dat is nog niet gelukt.

@Denise_ : Ik heb nog koper, maar wil toch graag weten wanneer en hoe het verder gaat met glasvezel. Ik heb mijn profiel iets meer aangevuld - ik denk de noodzakelijke informatie is er nu. 


Fijn dat je in ieder geval niet zonder diensten zit! Ik heb gelijk gekeken of ik een nieuwe afspraak voor een installatiemonteur kon maken, maar dit lukt mij niet. Ik heb dit daarom intern uitgezet. Als ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.


Goedemorgen @thomas-p, we hebben hier verder naar gekeken en na ons systeem stevig te hebben toegesproken hebben we een monteur kunnen plannen voor 17 mei tussen 8:00 en 10:00. Daar krijg je  (of heb je inmiddels) een bevestiging van per e-mail.

Je hebt gisteren een aantal bevestigingen gekregen over een monteur op de 17e en daarna de27e. Dat komt omdat het systeem dus gisteren bij het plannen moeilijk deed en er uit zichzelf uiteindelijk de 27e van maakte. Dat hebben we nu weer teruggezet naar de eerste mogelijke datum, de 17e.

We hebben de back office ook even naar de aansluiting an sich laten kijken en die geven aan dat die nu verder in orde is. Dus van ons uit verwachten we dat het op de 17e ook allemaal netjes gaat werken.


Goedemorgen @Erik_ , daar is iets misgegaan. Ik ben op 17 mei niet aanwezig en heb zelf de afspraak verzet naar de 27e. Dat is dus niet door het systeem zelf, maar door mijn keuze veranderd. Ik zie dat graag weer teruggezet naar de 27e.


@Erik_ , ik heb de afspraak nu opnieuw verzet. Dat is wel de bedoeling. Ik hoop dat dat nu niet nog een keer weer wordt teruggedraaid.


Goed dat je het aangeeft, @thomas-p! Er was verwarring ontstaan doordat ik een foutmelding kreeg bij het inplannen van de monteur. Blijkbaar is dit toch goed doorgekomen en heb je naar aanleiding van de bevestiging de afspraak verplaatst naar 27 mei. Wij dacht dat dit door het systeem zelf was gedaan, gezien de foutmelding die ik kreeg. Goed om te weten dat je de afspraak zelf hebt verplaatst. Ik zie de monteursafspraak nu staan op 27 mei tussen 15.00 en 17.00 uur.


Prima. Dan hoop ik dat het op die dag wordt opgelost!