Skip to main content

Hi!

 

Op het adres waar ik ben komen wonen een kpn tv en internet abbonement afgesloten. Alles netjes binnen gekregen. Bij het aansluiten van de modem op het glasvezelkastje kwam ik erachter dat hier geen stroom op zit. Ik denk dat er een stroomkabel/adapter oid ontbreekt. Ook heb ik geen rode kabel al hoeft dit geen probleem te zijn als ik de bijgeleverde imstructies mag geloven. 
Kunnen jullie mij helpen aan een kabel/adapter voor de glasvezel kastje.

Op het kastje staat NT.

Hallo @Timbat, welkom! Als het glasvezelkastje niet naar behoren werkt, dan moet er vermoedelijk een monteur komen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Wanneer zou dit jou uitkomen? Dat kan op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur. 


Hi Marcia,


Aanstaande Maandag na 15.00

Of Dinsdag tussen 8.00-18.00

 

groet

 

tim


Hoi @Timbat. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb voor je gekeken wat de eerste mogelijkheid is om een monteur langs te sturen. Op dit moment is dat op 18 of 19 februari. Ik begrijp dat je graag eerder een monteur hiervoor wilt hebben, maar dat is helaas niet mogelijk. Zou je willen aangeven welke datum het beste uitkomt?


Hi, dat duurt wel erg lang. Ik hoop niet dat ik dan de volle mep hoef te betalen voor de 1e maand.

 

En is het geen optie om het gewoon op te sturen? Er mist tenslotte alleen een adapter. Die heeft de oude bewoner meegenomen. Daarvoor werkte het gewoon, ik heb contact gehad met hem.


anders de 18e graag.

 

groetjes

 

Tim

 

 


Helaas kan dat niet, er moet een monteur komen omdat je dit officieel niet zelf mag doen, vergelijkbaar met een gas- of elektrameter. 

Ik heb de monteur nu ingepland op de 18de tussen 10 en 12 uur.