Skip to main content

 

Beste, 

 

Heeft iemand de zelfde ervaring? en hoe verliep dat verder?

Op de 29-06 heb ik mijn nieuwe woning betrokken, op die zelfde dag is er meneer van KPN langs geweest om het glasvezel kastje aan te sluiten. (zie foto). Die zei dat zo klaar was en binnen elke dagen iets zou horen van de provider KPN. Omdat ik al pakket had pre orderd.  

Na dagen niks gehoord hebben heb zelf ik met de klantenservice gebeld waarop drie verschilde antwoorden kreeg door drie verschillende medewerkers. En 1tje door ben aangemeld bij KPNnetwerk.  

Omdat ik nog geen aansluiting zou hebben.  Het vreemde vind persoonlijk meerderen buren het zelfde blok hebben wel internet bij kan en mijn overburen ook.   

 

Help?

 

Groet Sander.

 

Ha @SanderVK, welkom! Wat onduidelijk allemaal zeg! Ik zie dat je aangeeft recent verhuisd te zijn: gaat het om een nieuwbouw woning? En heb je daar dan op dit moment helemaal geen internet? Je kunt in dat geval het beste even bellen met 0800-0402. Binnen onze community helpen namelijk vooral klanten elkaar, met ondersteuning van de moderators. Door drukte kan het soms even duren voor een moderator kan helpen. Omdat je aangeeft dat je al meerdere malen gebeld hebt, kan ik me ook voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Vul in dat geval even je profiel aan met je adres en klantnummer. Ik kijk graag met je mee. 


Hi,  Ik heb geen klantnummer gekregen en als goed zijn mijn adresgegeven ingevuld. :)


Hi Sander, heb je hier wel op opslaan geklikt? Ik zie namelijk alleen lege velden.  


@Alex_P  tuurlijk 


Wil je dat nog eens doen, @SanderVK? Er staan nu namelijk geen gegevens in jouw profiel: dan wordt het zoeken van klantgegevens voor ons erg lastig :disappointed_relieved: .

 


Wederom gedaan...


Thanks voor moeite alle ik ben overuit.  Ben er overuit morgen ga ik opzeggen 


Zeker geen dank voor de moeite: we hebben nog niets voor je kunnen doen/ nakijken! Jammer om te lezen, @SanderVK! Mocht je nog van gedachten veranderen, dan lezen/ horen wij het graag!